На ремонт моста на Косівщині потрібно 20 млн
Під час робочого візиту Косівським районом голова Івано-Франківської ОДА розпочав знайомство із краєм з автодороги Р-24 Татарів – Кам’янець-Подільський – однієї з основних транспортних артерій Західного регіону, зі значним вантажно-пасажирським потоком у літній період.
Тут здійснено ремонт проблемних ділянок, є належна дорожня розмітка, оновлені пішохідні переходи, інформують у пресслужбі САД.
А ось мостовий перехід на км 94+415 а/д Р-24 через річку Лючка у Стопчатові потребує капітального ремонту.
Про це доповів голові ОДА Денисові Шмигалю керівник Служби автомобільних доріг в Івано-Франківській області Василь Буджак.
Проект капремонту замовили у 2018-у. Він буде готовий до кінця поточного року.
Керівник САД повідомив, що збудований 1964 року залізобетонний міст довжиною 67,69 м має прогонову будову та залізобетонні опори, які не задовольняють діючих нормативних вимог.
Останній раз міст капітально ремонтували в 1986 році. Тоді замінено опору №1. Від тривалої експлуатації надалі спостерігається просідання прогонів 1-2 та 2-3, замокання, підмив та просідання проміжної бетонної опори 2.
Служба автомобільних доріг веде спостереження за аварійним мостом. За 2017-2018 роки просідання становило 3.5 см. Відбувається руйнування покриття проїзної частини мосту, торік тут здійснили її ремонт, влаштували новий асфальт. Є також рослинність і гравійні наноси між опорами 2 і 3.
У 2018 році Служба автомобільних доріг прийняла рішення щодо капітального ремонту мостового переходу. Підготовлено і погоджено з Укравтодором та надано проектній організації завдання на розробку проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт мостового переходу через річку Лючка на км 94+415 а/д Р-24 Татарів – Кам’янець-Подільський».
У процесі капремонту необхідно здійснити такі заходи:
– влаштувати тимчасовий об’їзний міст;
– провести демонтаж прогонів 1-2 та 2-3 та існуючої опори 2;
– влаштувати нову опору 2 та вмонтувати прогонову будову мосту;
– влаштувати монолітну плиту на прогонах мосту та деформаційні шви;
– влаштувати проїзну частину мосту, огородження, розмітку, освітлення мосту;
– влаштувати сполучення мосту з підходами;
– укріпити конуси монолітним бетоном та укріпити береги габіонами.
Орієнтовна розрахункова вартість зазначених робіт – 20 млн грн. Очільник Івано-Франківщини Денис Шмигаль поцікавився, скільки триватиме ремонт. Начальник Служби автодоріг Василь Буджак запевнив, що до одного року.
Переглядів: 225