Ці 9 правил офісного етикету допоможуть вам швидше побудувати кар’єру
Кар’єрний ріст може залежати й від дотримання вами правил офісного етикету.
Крім продуктивної та ефективної роботи (що є очевидним) кар’єрному зростанню також сприяє дотримання правил офісного етикету. На жаль, не усі співробітники про це замислюються, і вже тим більше не усі знайомі з цими правилами. Експерти розповіли про те, що потрібно і що категорично не можна робити на робочому місці.
Дотримуватися графіка
Якщо керівник трудоголік, то й підлеглі, які хочуть домогтися кар’єрного зростання, повинні закінчити роботу вже після того, як він піде додому.
Проявляти ерудицію
Якщо керівникові здасться, що ви знаєте більше за нього, то прощавайте, мрії про підвищення! Але промовити за зручної нагоди кілька фраз, що говорять про вашу любов до літератури в цілому або до певних письменників, уславитися знавцем кінематографа, моди, живопису і т. д. буде, звичайно, не зайвим. Головне й тут — не перестаратися.
Демонструвати кращі риси характеру
З перших днів на новому місці намагайтеся забути про власні слабкості. Достатньо й того, що ви вже зізналися у них під час співбесіди. Зарекомендуєте себе занадто простою людиною або надмірно самовпевненою — і змінити думку буде надзвичайно складно.
Дотримуватися дрес-коду
Якщо компанія є консервативною, то необхідно мати костюм або сукню у досить стриманій і спокійній колірній гамі. Виділятися креативністю образів у цій ситуації — не найкраща ідея. Зайвим буде говорити й про чистоту чоловічого взуття або довжину спідниць у дам.
Підтримувати чистоту і порядок на робочому місці
Керівник помічає охайних співробітників, адже персонал — це обличчя компанії, від якого залежить не лише бренд, але й репутація в цілому.
Доглядати за собою
Слідкуйте за станом свого волосся, зубів, пахв. Доглянута голова і відсутність неприємних запахів з рота — запорука успіху! На жаль, неприємний запах з рота — результат не лише поганої гігієни власне ротової порожнини, але часто — хвороб шлунку. Тому стежте за своїм здоров’ям і носіть з собою жувальну гумку, освіжувач для порожнини рота, ополіскувач, якими можна скористатися перед розмовою з керівництвом. Частіше пийте воду (з лимоном). Для зменшення пітливості можна скористатися ін’єкцією, що блокує гіпергідроз.
Дотримуватися конфіденційності
У кожній серйозній компанії існує інформація, яку у жодному разі не можна розголошувати. Будь-який співробітник зобов’язаний зберігати секрети тієї організації, у якій він працює. Це стосується будь-яких справ компанії: від кадрових питань до технологічних рішень.
Говорити правильно
Намагайтеся під час розмов з колегами і керівництвом уникати слів-паразитів, не кажучи вже про лайливі слова. Візьміть уроки мови. Складно? Немає часу? Не думали про це? А про кар’єру думали?
Вміння вчасно опанувати себе
Найчастіше кар’єрний шлях співробітника закінчується на першому ж неформальному заході компанії. Навіть якщо ви не схильні до алкогольної залежності, зловживання міцними напоями під час корпоративного застілля може зіграти злий жарт. Однак ще більший подив може викликати ваша відмова розділити з колегами кілька тостів. Не є таємницею те, що й кар’єрні питання часто вирішуються після гарного спільного застілля. Тож вміння випити, а не напитися є одним з факторів успіху.
Переглядів: 252