На Прикарпатті презентували туристичний бренд Ворохти

Суспільство
Днями мальовниче селище Ворохта отримало свою власну туристичну айдентику.

Про це Голос-Інфо довідався від Івано-Франківської ОДА.

Над створенням бренду Ворохти працювала Агенція туристичних ініціатив спільно із робочою групою, підприємцями та активними місцевими жителями.

Цікавим видається вигляд логотипу – за його основу розробники взяли вказівник, який символізує форму лижі, а кольорова гамма та ромбічні символи запозичені із візерунків гуцульських килимів.


Зазначимо, що гасло також має історичне підґрунття – воно пов’язане з історичним минулим та легендою про походження назви селища. У гаслі використано діалектичне слово «скочимо», яке у широкому вжитку ворохтян, пов’язане із стрибками з трампліна.


Таким чином, мальовниче селище отримало слоган «Скочимо до Ворохти».


Також на презентації туристичної айдентики була представлена «тотемна» містична та комічна тваринка Ворохти – Ворохатий. Вигадане створіння планують використовувати у вигляді стікерів, смайликів, наліпок з промоційною метою.


 



Переглядів: 278