Тлумацький ЦОК переходить на дистанційне обслуговування клієнтів
З 26 серпня Прикарпатенерготрейд обмежує приймання клієнтів Центру обслуговування у місті Тлумач, пише Голос-Інфо з посиланням на Прикарпатенерготрейд.
Через складну епідеміологічну ситуацію вирішили тимчасово призупинити традиційну роботу цього ЦОКу. Як тільки ситуація стабілізується, особистий прийом клієнтів відновиться з дотриманням всіх правил безпеки, – повідомили на офіційному сайті.
Контактні дані для зв’язку, якими можна користуватися дистанційно:
Персональний кабінет: https://my.pret.com.ua/
⠀
Телефон для консультацій та електронна пошта центру обслуговування:
(0-3479) 2-21-26
info.tlu@pret.com.ua
Графік роботи:
понеділок – четвер: 8:00-17:15,
п’ятниця, субота, неділя – вихідні.
⠀
Кол-центр:
(066) 50 40 200,
(067) 50 40 200,
(0342) 59 45 50
Графік роботи:
понеділок – п’ятниця: 8:00-18:00,
субота: 9:00-13:00,
неділя та святкові дні – вихідні.
⠀
Viber: (050) 010 77 13 (текстові повідомлення).
⠀
Інформаційно-консультаційн
(0342)58 64 00,
ikc@pret.com.ua
Графік роботи:
понеділок – четвер: 8:00-17:15,
п’ятниця: 8:00-16:00,
субота, неділя та святкові дні – вихідні.
А також, покази лічильника, рапорт та інші звернення та документи (в тому числі стосовно приєднання) Ви можете залишити в скриньці біля входу в ЦОК (обов’язково вкажіть Ваш номер телефону та електронну адресу).
Переглядів: 281