Понад 186 тисяч звернень громадян від початку року опрацювала поліція Прикарпаття
Оператори служби «102» першими реагують на повідомлення громадян та скеровують наряди поліції на місце події. В оператора служби «102» є лише декілька хвилин, щоб з’ясувати обставини події, кваліфікувати її, дізнатись кількість потерпілих тощо.
Пише Голос-Інфо, посилаючись на Поліцію Івано-Франківської області.
Лінія «102» працює безперервно, а оператори та диспетчери цілодобово. Від початку 2024 року вони прийняли 186 745 звернень, з них 46 081 – про вчинення кримінальних правопорушень. На всі виклики оперативно відреагували співробітники відповідних підрозділів поліції.
Також за поточний рік поліцейські отримали 3190 хибних дзвінків. За неправдиві виклики притягнуто до адміністративної відповідальності 2366 осіб.
Нагадуємо, що в обласній поліції продовжують працювати додаткові номери мобільних телефонів – 067-345-00-15 (з встановленими мобільними застосунками основних менеджерів Signal та WhatsApp), (сюди надсилайте фото- й відеофіксацію порушень). А також резервні мобільні номери телефонів 068-613-85-56, 067-345-19-50, 067-345-23-29 на які можна звертатися у разі технічної несправності спецлінії «102». Поряд з тим, громадяни можуть звернутись у чат-бот (102 ifpolice) Telegram поліції.
Правоохоронці закликають громадян:
– дотримуйтесь правил воєнного стану, комендантської години та не ігноруйте сигнали оповіщення;
– у випадку прильоту ворожих ракет не розповсюджуйте фото та відеоматеріали про це у соціальних мережах – така інформація допомагає російським загарбникам.
Переглядів: 143