Майже мільйон викликів громадян опрацювали оператори Служби 112 за вісім місяців роботи
По всій Україні за вісім місяців роботи айже мільйон викликів громадян опрацювали оператори Служби 112.
«Сьогодні можемо впевнено сказати: лінія 112 — це про комфорт та доступність. Один виклик дає можливість звернутися одразу до декількох служб, це значно пришвидшує процес надання допомоги», — зазначив Міністр.
Фахівці лінії 112 володіють жестовою мовою і за цей час опрацювали близько 10 тисяч таких викликів. Також оператори володіють іноземними мовами.
«Впроваджуємо європейські стандарти та дбаємо про те, аби державні послуги були максимально ефективними та безперешкодними», — наголосив Ігор Клименко.
Переглядів: 326