Майже мільйон викликів громадян опрацювали оператори Служби 112 за вісім місяців роботи

Суспільство
По всій Україні  за вісім місяців роботи айже мільйон викликів громадян опрацювали оператори Служби 112.


Про це пише Голос-Інфо з посиланням на Ігор Клименко


«Сьогодні можемо впевнено сказати: лінія 112 — це про комфорт та доступність. Один виклик дає можливість звернутися одразу до декількох служб, це значно пришвидшує процес надання допомоги», — зазначив Міністр.

Фахівці лінії 112 володіють жестовою мовою і за цей час опрацювали близько 10 тисяч таких викликів. Також оператори володіють іноземними мовами.


«Впроваджуємо європейські стандарти та дбаємо про те, аби державні послуги були максимально ефективними та безперешкодними», — наголосив Ігор Клименко.

Стежте за нами в соціальних мережах: ЮтубТелеграмФейсбук та Інстаграм.




Переглядів: 326