В Івано-Франківську відбулася польсько-українська наукова конференція
В Івано-Франківську відбулася польсько-українська наукова конференція “Східноєвропейський вимір політики в сфері боротьби зі злочинністю: реалії, виклики та загрози”
Пише Голос-Інфо, посилаючись на Івано-Франківську обласну раду.
У Навчально-науковому юридичному інституті Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника відбулася польсько-українська наукова конференція “Східноєвропейський вимір політики в сфері боротьби зі злочинністю: реалії, виклики та загрози. Перший міжнародний полілог”. Захід організований Академією юстиції (м. Варшава, Республіка Польща) і Прикарпатським національним університетом імені Василя Стефаника.
Від імені обласної ради учасників конференції привітав її голова, доктор політичних наук, історик Олександр Сич.
“Перед нами стоїть велике місійне завдання – налагодження добрих взаємних контактів між нашими країнами всупереч будь-яким частковостям: чи то того, що було в історії, чи того, що є сьогодні в політиці. Ми повинні з висоти польоту дивитися на перспективи наших взаємин і залишити історію для істориків, а політику для політиків, і самим розбудовувати добру перспективу наших взаємин. Сьогодні Україна – це добрий об’єкт – “полігон” для різносторонніх досліджень, починаючи від військових озброєнь, технологій і закінчуючи такими науковими дослідженнями, якими сьогодні займаєтеся ви. Я щиро бажаю, аби ніхто з вас не мав потреби проводити такі польові дослідження у своїх державах”, – сказав Олександр Сич.
Конференція стала підсумком роботи обох закладів вищої освіти України і Польщі у межах спільного грантового проєкту “Правовий та організаційний вимір цивільного захисту під час надзвичайних ситуацій воєнного характеру – приклад України”.
Упродовж реалізації проєкту польські та українські дослідники працювали за такими напрямками: 1) правовий та інституційний аспекти цивільного захисту; 2) безпека в установах виконання покарань: польсько-українська компаравістика; 3) державна зрада, колаборація: правовий, психолого-педагогічний та історичний аспекти; 4) освіта під час збройних конфліктів.
Переглядів: 509