Туристичний збір Івано-Франківської області за 12 місяців 2022 року становить 17,96 млн грн

Суспільство

Напередодні оприлюднили  інформацію про надходження туристичного збору в Івано-Франківській області за 2022 рік.


Повідомляє  Голос-Інфо з посиланням на Vitaliy Perederko


Туристичний збір Івано-Франківської області за 12 місяців 2022 року становить 17,96 млн грн.


Це на 73,35% більше, ніж за підсумками 2021 року


Найбільші надходження зафіксовані у таких громадах:
1. Поляницька – 9 813,02 тис. грн (54,65% – частка області)
2. Яремчанська – 3 274,08 тис. грн
3. Івано-Франківська – 2 428,72 тис. грн
4. Ворохтянська – 975,15 тис. грн
5. Косівська – 306,23 тис. грн
6. Вигодська – 187,75 тис. грн
7. Коломийська – 166,95 тис. грн
8. Верховинська – 156,98 тис. грн
9. Делятинська – 81,34 тис. грн

10. Богородчанська – 80,32 тис. грн.


Більшість ОМС орієнтуються саме на дані нашого управління, оскільки місцеві фіскальні органи не завжди готові надати їм на запит інформацію про податкові надходження. Громади мають можливість орієнтуватись на показник туристичного збору як результуючий індикатор своєї роботи (мова і про досягнення, і про недопрацювання) упродовж року у сфері розвитку туризму.

ОМС можуть корегувати ставки, активніше працювати з готельєрами, щоб надходження зростали, адже це місцевий збір і кошти з нього йдуть на розвиток локальних територій.


Яскравий приклад застосування даних для коригування політики – рішення Яремчанської МР щодо диференціації ставок у громаді. Результат рішення: у 4 рази зросли надходження.


 Інформацію про туристичний збір використовують ГО, ЗВО під час підготовки проєктних заявок ґрантів.


 Сезонний, географічний розріз надходжень туристичного збору – індикатор для маркетингових активностей ОМС, туристичного бізнесу.


 Для  управління як суб’єкта реалізації державної та регіональної туристичної політики в області – показники туристичного збору – це ті дані, які впливають на формування/корегування щорічних планів розвитку туризму (підтримка розвитку мікроінфраструктури ОМС, маркетингові ініціативи і проєкти тощо) через інструмент обласної програми розвитку туризму.


Дані впливають на корегування туристичної політики – саме завдяки їм ми працюємо крайні роки над розосередженням туристичних потоків, підвищенням туристичної привабливості Бойківщини, Покуття, Дністровського каньйону, реалізували проєкти “Унікальні села України (Крилос і Космач)”, “52 вікенди на Івано-Франківщині”, “Tour de Ukraine: Івано-Франківщина”, “Невдома”, оцифровуємо рівномірно спадщину, працюємо з ОМС щодо створення нових туристичних маршрутів, атракцій, підтримуємо їх ґрантові проєкти, націлені на створення доданої вартості і нових робочих місць тощо.


Переглядів: 418