На Прикарпатті диспетчери кол-центру не прийматимуть покази лічильника електроенергії
З 4 вересня 2022 року диспетчери кол-центру АТ «Прикарпаттяобленерго» припиняють прийом показів лічильників електроенергії від побутових споживачів.
Інформує Голос-Інфо з посиланням на Прикарпаттяобленерго
Таке рішення було прийняте для того, щоб розвантажити телефонні лінії для екстренного зв’язку, від якого залежить життя та здоров’я прикарпатців: повідомлень про обірвані проводи, аварійні вимкнення, поломки енергообладнання під напругою, небезпеки ураження струмом тощо. До вересня, прикарпатцям слід обрати для себе зручний дистанційний спосіб передачі показів.
У компанії проаналізували, що з 13 тисяч тих, хто регулярно звітує за спожиту електроенергію за допомогою диспетчера кол-центру – 25% подає показник одночасно 2-3 способами, близько 45% можуть користуватися дистанційними способами передання показів, і лише близько 30% клієнтів не зможе подавати покази інакше, ніж через кол-центр.
Вже зараз диспетчери проводять інформаційну кампанію серед усіх користувачів. Їм повідомляють про зміни у процедурі та пропонують скористатись одним із онлайн-способів, допомагаючи зареєструватись:
• через viber –бот https://cutt.ly/hRArBD0
• через «Персональний кабінет споживача» на сайті обленерго або за посиланням https://my.oe.if.ua/
• через чат-бот на сайті – https://oe.if.ua/uk
• через SMS повідомлення (згідно тарифу Вашого оператора) на номер 2909 у форматі: 945, номер особового рахунку, показник, де 945 – код АТ «Прикарпаттяобленерго», а номер особового рахунку та 4 останні цифри з лічильника через пробіл після коду. Або для двозонних лічильників 945, номер особового рахунку й показник день/показник ніч.
• зателефонувавши в Кол-центр за номером 0800-50-40-20 з мобільного, скористатися системою самообслуговування, а саме: в голосовому меню вибрати функцію – «Внести показник лічильника», натиснути «2».
Не оминули увагою людей похилого віку, тих, у кого немає смартфонів, та тих, хто через стан здоров’я не може подати показ іншим способом. Під час прийому показів у липні та серпні, диспетчери формуватимуть базу клієнтів, які через фізіологічні чи технічні причини не можуть подати показник електроенергії самостійно. Таким клієнтам диспетчери дзвонитимуть самі.
Переглядів: 574