Як домогтися того, щоб на віддаленій роботі вас помітив керівник
Рекламуємо досягнення колег.
Зараз все більше людей працюють віддалено, в результаті у багатьох виникає питання про те, як їх роботу оцінить менеджер.
Коли ви не бачите один одного кожен день, вам доводиться докладати більше зусиль, щоб спілкуватися і ділитися своїми досягненнями. Для деяких це цілком природно, але є також страх, що можна здатися хвальком. Якщо ви самі не будете хвалити себе, то хто інший буде це робити?
Є правильний і неправильний спосіб розповісти про свої успіхи. Пропоновані вашій увазі стратегії допоможуть вам у вашому прагненні стати більш помітними і залишатися в центрі уваги.
Рекламуйте досягнення колег
Це стратегія, яку ви можете використовувати, щоб бути більш помітними. Ця стратегія називається “створення бренду асоціаціями”. Вона є одним з найпростіших способів отримати визнання. Визначте ключові зацікавлені сторони у вашій компанії або галузі, а також подумайте про клієнтів і постачальників.
Ви створюєте контент, опитуючи інших, а потім публікуєте його в мережі або в LinkedIn. Оскільки створення особистих брендів є пріоритетом для багатьох інноваційних і далекоглядних компаній, запропонувавши цю ініціативу, ви отримаєте заслужене визнання. Крім того, це прекрасний привід звернутися до людей, на яких ви рівняєтеся, і побудувати відносини з ними.
Навчання вам допоможе
Навчання є невіддільною частиною прогресу у вашій кар’єрі, але буває важко з’ясувати, чому потрібно навчитися, з чого почати, у кого попросити пораду. Ви можете стати куратором інформації та ділитися актуальними ідеями багатьма способами.
Вчіться для процвітання своєї команди, відділу або компанії. Ви можете використовувати цю можливість для підвищення своєї значущості, що зробить вас дуже цінним співробітником. Є багато переваг в такому підході. Наприклад, ви будете працювати і дізнаватися про різні актуальні теми і формати, спілкуватися з потенційними запрошеними ораторами, удосконалювати свої навички публічних виступів. Потім ви можете поділитися деякими міркуваннями в LinkedIn і продовжити створення свого профілю таким же чином в Інтернеті.
Підвищить свій авторитет і впізнаваність, створивши свій бренд
Це може здатися суперечливим, але часто багато людей в організації дізнаються про співробітника лише тоді, коли він робить щось за межами компанії.
Така ініціатива може допомогти вам набагато швидше відкрити для себе нові можливості, які, можливо, ніколи не були доступні для вас, тому що у вас не було необхідного рівня популярності.
Існує так багато способів створення зовнішнього профілю:
- Будьте запрошеним оратором на місцевому заході.
- Запишіть подкаст.
- Приєднуйтесь до онлайн-самітів, конференцій або заходів.
- Додавайте блоги в медіа-канали.
- Публікуйте свої власні статті в LinkedIn або створіть свій власний блог.
Є маса варіантів. Вся річ у тім, щоб вибрати свою смугу руху і якийсь час дотримуватися її. Потрібен час, щоб бути поміченими і визнаними, але саме так будуються відносини. Це відбувається з часом і послідовно. Подумайте про свої сильні сторони і про те, що вам подобається робити, щоб зробити це частиною вашого кар’єрного росту.
Переглядів: 307