У Долині розробили нову концепцію зовнішньої реклами міста

Суспільство

Учора, 5 квітня, за ініціативи міського голови Івана Диріва відбулась зустріч з підприємцями, які мають намір розміщувати сітілайти (зовнішню рекламу) в центральній частині міста Долини.


Про це інформує Голос-Інфо з посиланням на Долинську міську раду.


Долучились до обговорення заступниця міського голови Мар’яна Табаркевич й працівники відділу містобудування та архітектури.

“Діалог з представниками бізнесу був активним, змістовним, результативним. Насамперед, були озвучені та обговорені концептуальні рішення щодо рекламних засобів. Зокрема – зон для їх розміщення та загальних вимог геометричних параметрів і відстаней”, – йдеться у дописі.

Як зазначається, Порядок розміщення зовнішньої реклами у місті Долині був затверджений рішенням Долинської міської ради № 1813-55/2014 ще 11 грудня 2014 року. Але з того часу були внесені ґрунтовні зміни і до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003р. № 2067 “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами”, а також законів України “Про рекламу”, “Про благоустрій територій”, “Про охорону культурної спадщини», а також інших законодавчих актів.


У результаті консультаційної зустрічі напрацьовано нову, до вимог часу Концепцію. Вона дасть змогу впорядковано розміщувати рекламні засоби, зосередити свою увагу на їх якості, естетичному вигляді.


На зображенні може бути: одна або кілька осіб


Переглядів: 342