Як їхати, якщо спускають кілька коліс відразу, а «запаска» — одна
Що робити, якщо прокол відразу декількох покришок в дорозі.
Прокол відразу декількох коліс в далекій дорозі — серйозна проблема. Щоб не чекати евакуатор годинами, ми пропонуємо кілька шляхів виходу зі скрутного становища.
Розглянемо прокол протекторної частини покришок, а не їх бічний поріз. В останньому випадку, в польових умовах «залікувати» таку «рану» дуже проблематично. А якщо поріз великий, так і зовсім неможливо. Можна, звичайно, відвезти покришки до майстрів, які спеціалізуються на подібному ремонті. Вони ставлять спеціальні латки на проломи та порізи. Однак врахуйте, що пошкоджені нитки корду жодна майстерня не зможе відновити. А тому, зростає ризик того, що при навантаженнях полатані шини просто розірве. Наслідки можуть бути фатальними, бо покришки з боковим порізом краще відразу викинути або здати в утиль.
А ось з проколами, які трапилися в протекторній частині двох шин, можна зробити кількома способами.
Вода і повітря
Після того, як поміняли одне пробите колесо на запасне або встановили докатку, приступаємо до ліквідації проколу у другому колесі. Для цього, його треба зняти та накачати, а потім полити водою, щоб зрозуміти, звідки виходить повітря. Так ви визначите місце проколу.
Якщо побачите, що в шині стирчить саморіз, не треба його витягати. Навпаки, треба акуратно засунути його ще глибше. Звичайно ж, повітря з покришки продовжить труїти, але це позбавить від дірки в шині та дозволить проїхати десяток кілометрів до шиномонтажної майстерні.
Якщо все ж у шині є отвір від «спійманого» цвяха, його можна тимчасово заткнути шурупом. Шуруп можна відкрутити, скажімо, від обшивки багажника, підкрилка або бампера.
Ремкомплект
В далеку дорогу беріть з собою ремкомплект для шин, який продають у будь-якому автомагазині. Користуватися їм досить просто. Якщо все ж не знаєте як, то інструкція, що йде в комплекті — вам в допомогу.
Чарівний балончик
Для оперативного ремонту проколів згодиться і балончик з герметиком. Він здатний закрити місце витоку повітря при діаметрі проколу до 4,5 мм. Принцип його дії простий. Склад, виходячи з повітрям через прокол, утворює вулканізовану пробку, яка зупиняє витік.
Сила технологій
Найменше нервів і часу витратите, якщо на вашому автомобілі стоять шини з технологією RunFlat, тобто ті, які не бояться проколів. Їх «фішка» в посилених боковинах. Тому, навіть якщо з покришок вийде все повітря, до сервісу можна дотягнути своїм ходом, і в дорозі нічого «мудрувати» не доведеться. Потрібно лише дотримуватися швидкісного режиму і не розганятися понад 60 км/год, а краще тримати швидкість 40 км/год. А ось якщо перевищити його, особливо в повороті, така шина може розбортуватися. Ось тоді будуть серйозні проблеми. Адже в багажниках машин, на які ставлять шини RunFlat, немає навіть докатки.
Переглядів: 292