У Франківську модернізують автомотриси (ФОТО)
Модернізація старих залізничних транспортних засобів є рентабельною альтернативою покупці нових залізничних систем.
Автомотриса АГВ-М належить до залізничного транспорту і застосовується при виконанні монтажних та відновлювальних робіт на контактній мережі. В основу модернізації поставлена задача підвищення технічного рівня автомотриси, розширення її функціональних можливостей і покращення умов праці персоналу. Продовжує термін експлуатації автомотриси.
Призначена для:
– виконання монтажних, ремонтних, аварійно-відновлювальних робіт на контактній мережі;
– транспортування платформ з різними вантажами;
– живлення електроенергією споживачів в польових умовах;
– проведення маневрових робіт і перевезення робочих бригад.
Автомотриса АГВ-М (фото 1-9) обладнана збільшеною, з новим дизайном, кабіною пасажиромісткістю 12 місць; дизельним двигуном ЯМЗ238Б; гідропередачею УГП230М (300 к.с.); системою передпускового підігріву двигуна Webasto; автоматичною системою забезпечення безпеки руху АЛС-МП; інверторним зварювальним випрямлячем серії ВДУЧ.
На передній консолі екіпажа розташований несучий капот, на якому змонтована робоча площадка РА120 ф.Palfinger. На задній консолі – краново-маніпуляторна установка РК-32080* ф.Palfinger, у комплекті з допоміжним навісним устаткуванням (бурова насадка, робоча люлька, грейфер та ін.).
Для живлення електроенергією споживачів в польових умовах використовується генератор потужністю 60кВт
Технічні характеристики і параметри:
Конструкційна швидкість:
режим потягу – 80 км/год.
маневровий – 30 км/год.
Вантажопідйомність платформи – 3,5т.
Максимальне причіпне навантаження:
режим потягу – 60т.
маневровий режим – 300т.
Модель двигуна – ЯМЗ 238Б
Модель гідропередачі – УГП230М (300 к.с.)
Потужність силової установки – 220 кВт
Пасажиромісткість кабіни – 12 чол.
Краново-маніпуляторна установка PALFINGER PK 32080*
тип – поворотна
привід – гідравлічна
кут повороту – 400º
Максимальний вантажний момент – 298,2(30,4) кНм (тм)
Максимальний виліт – 14 м.
Робоча корзина – ВВ014А
Гідравлічна робоча платформа PALFINGER РА-120
Максимальний горизонтальний виліт – ± 8,9 м
Максимальна робоча висота – 11,5 м
Вантажопідйомність платформи (без ізоляторів)-400 кг (500кг)
Кут повороту (опція) – 450° (∞)
* залежно від потреб замовника краново-маніпуляторну установку можна вибрати по необхідному вантажному моменту.
Можливий простіший варіант, з заміною крана на краново-маніпуляторну установку ф.Palfinger. (мал..10), у комплекті з допоміжним навісним устаткуванням (бурова насадка, робоча корзина та ін.).
Третій варіант модернізації автомотриси АГВ – найбільш вдалий. (фото 1-9; АГВ-797, ЕЧ-1, Донецька зал.; АГВ-204, ЕЧ-7, Південно-західна).
Йому передували: варіант із серій машин з кабіною з новим дизайном і заміною крана на кран-маніпулятор (фото 22-24) та другий варіант модернізації з установкою робочої монтажної площадки РА-095 ф.Palfinger на даху кабіни, на задній консолі рами – маніпулятора РК-18500 ф.Palfinger. (фото 11-21, АГВ-014 Південно-західної залізниці, ЕЧ-5).
Написав на сторінці ФБ головний конструктор АТ «Івано-Франківський ЛРЗ» Андрій Харлов.
Переглядів: 350