Найпростіший спосіб самостійно відкрити замкнену заведену машину
Навіщо викликати «фахівців» і платити за п’ятихвилинну роботу.
Як самому відкрити машину, якщо вона зачинилася з ключами в замку? Потрібні спеціальні пристосування, якщо автомобіль заведений? Є найпростіший і доступний спосіб нівелювати цю сумну ситуацію.
Кількість сервісів, що гарантують “акуратний розтин” автомобіля з ключами всередині, говорить про популярність цієї операції. Дійсно, у кожного з автовласників хоч раз в житті виникала ситуація, коли заведений автомобіль раптово закривався. А що, якщо телефон залишився всередині і покликати на допомогу не виходить? Або на вулиці вже пізній вечір, а рейс з сім’єю ось-ось зробить посадку в аеропорту? Такі проблеми завжди трапляються не вчасно, але здоровий глузд і холодний розум дозволить вирішити навіть таку невдачу без зайвих витрат. Як за часом, так і по фінансам.
Отже, маємо наступні вихідні дані: заведений автомобіль клацнув центральним замком, залишивши свого власника і всіх пасажирів на вулиці. Таке буває з-за некоректної роботи сигналізації, її установок, випадковості і безлічі інших приводів. Собака, наприклад, випадково натиснула лапою на «солдатик» водійських дверей. Гучно пролунало клацання, двері слухняно заблокувалися. Що робити? Виклик спеціаліста — це здорово, але хто виходить обстукати двірники або змахнути сніг з даху, забираючи з собою мобільний телефон?
Порятунок потопаючих — справа рук самих потопаючих, так що вилазити з ями треба своїми силами, а залучити на допомогу можна лише перехожих. Якщо птах удачі на вашому боці, то поруч буде сусід, чий багажник все ще доступний: потрібно лише добротна викрутка, ганчірка так довгий, але вузький металевий предмет на зразок лінійки або твердого дроту. Немає такого? Відкривайте капот — щуп є майже в будь-якому автомобілі, і він відмінно впорається з поставленим завданням.
Старанно загорнувши викрутку в матерію, щоб не подряпати тонкий шар лакофарбового покриття, ніжно відгинаємо верхню крайку водійських дверей: потрібна лише вузька щілина, що дозволяє просунути тонку смужку металу, а ключове завдання — не зіпсувати деталь. Провернувши цю частину операції, можна починати активну фазу порятунку: очистивши щуп від слідів масла, просовуємо його в салон і натискаємо на клавішу ліфта. Шлях в салон відкритий.
З абсолютною більшістю машин сьогодні цей фокус пройде «на ура» — автомобілів з механічним склом на дорогах майже не залишилося. Тим же, хто досі володіє раритетом і зіткнувся з подібною проблемою, доведеться докласти трохи більше зусиль. Скло з «мішалкою» можна безболісно опустити наступним чином: наклеюємо на скло безліч вертикальних смуг липкої стрічки, даємо їй час на фіксацію і всією масою тіла тягнемо вниз. Вже через кілька спроб скло опуститься і дасть можливість проникнути в салон.
Досвід, який необхідний кожному жителю нашої неосяжної країни, не можна купити або вкрасти, його можна отримати. Кожна проблема дає не лише головний біль, але і знання. Головне — заспокоїтися і згадати поради, які були прочитані на форумах і ресурсах, а потім втілити їх у життя. Вже через кілька годин ви будете згадувати складну, на перший погляд, ситуацію тільки зі сміхом.
Переглядів: 346