Електронний документообіг: які його переваги для непобутового споживача

Суспільство
Непобутові споживачі, серед яких представники бізнесу та промисловості, мають можливість обміну документами з АТ «Прикарпаттяобленерго» як за допомогою паперових екземплярів, так і дистанційно. Втім, в компанії радять переходити саме на електронний документообіг, адже він має ряд переваг.


Пише Голос-Інфо з посиланням на Прикарпаттяобленерго


Для того, щоб отримувати паперові екземпляри актів і розрахунків, потрібен час на друк документів, їхній підпис і відправлення на пошту. У випадку ведення електронного документообігу, процедура займатиме набагато менше часу.


Непобутовий споживач одразу після закриття періоду зможе оперативно отримувати електронні документи у своєму персональному кабінеті. А ще споживач не матиме необхідності витрачати свій час, щоб забрати документи з поштового відділення.


Отож, щоб вести документообіг дистанційно в персональному кабінеті, необхідно бути його користувачем. Для цього треба:
  •  зареєструватися за посиланням https://my.oe.if.ua/, вказавши своє ім’я, електронну пошту та створивши власний пароль;
  •  у розділі «Послуги» подати заявку за кнопкою «Укласти угоду про електронний документообіг»;
  •  підписати угоду із застосування кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Інструкцію із застосування КЕП дивіться на сайті обленерго за посиланням: https://www.oe.if.ua/uk/sections/5e749e28db9c425648a6d000… або на головній сторінці – Клієнтам – Укласти договір – Укладення договорів – Порядок укладення договору з використанням електронної ідентифікації.

Зверніть увагу: після накладення КЕП, угода вважатиметься дійсною, і споживач зможе отримувати необхідну йому документацію онлайн.




Переглядів: 97