Управителі багатоквартирних будинків та ОСББ можуть надавати Пенсійному фонду України відомості, необхідні для призначення субсидій та пільг, зручним способом

Суспільство
Для призначення пільг, а також житлових субсидій за експериментальним проєктом управителі багатоквартирних будинків та об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) разово подають Пенсійному фонду України відомості про адреси обслуговування і розмір внесків.

Пише Голос-Інфо з посиланням на Івано-Франківську ОВА


Для призначення житлових субсидій за загальними правилами відомості про розмір внесків / платежів об’єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком та суму простроченої понад три місяці заборгованості з оплати витрат на управління багатоквартирним будинком надаються управителями, ОСББ на запит органів Пенсійного фонду України щоразу при призначенні житлової субсидії за зверненням особи або без її звернення.


Крім того, передбачено надання управителями, ОСББ інформації про зміни ціни на послуги, розмірів внесків, форми управління багатоквартирним будинком. Така інформація подається протягом п’яти календарних днів з дати прийняття відповідних рішень (із зазначенням підстав таких змін та поданням документів, що їх підтверджують).


При цьому відомості, необхідні для призначення житлових субсидій та пільг, можуть бути надані як в електронному вигляді – через особистий кабінет управителя, об’єднання на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, так і в паперовому.


У призначенні житлових субсидій та пільг не може бути відмовлено у випадку надання управителями багатоквартирних будинків та ОСББ інформації в паперовому вигляді та відсутності їх реєстрації в електронному кабінеті на веб-порталі електронних послуг Фонду.

Стежте за нами в соціальних мережах: ЮтубТелеграмФейсбук та Інстаграм.


 



Переглядів: 140
banner