У Дії обирають найкращу воєнну марку
Після початку широкомасштабної війни марки Укрпошти стали символом сміливості та незламності українців. Протягом минулого року користувачі Дії обирали дизайн марок, а тепер можуть проголосувати за найкращу з них. Опитування триватиме з 13 до 20 лютого.
Про це йдеться у повідомленні Міністерства цифрової трансформації України.
Щороку майже у всіх країнах обирають найкращу марку. Україна — не виняток. Проте кожен українець може зробити це в кілька кліків у смартфоні.
«Опитування в Дії основою електронної демократії. У них вже взяли участь мільйони українців. Це зручний інструмент, який допомагає визначити думку громадян з певного питання. Українці вже обирали дизайн воєнних марок від Укрпошти в Дії. А тепер можуть визначити, яка з них була найкращою. Разом продовжуємо створювати історію електронної демократії у світі», – зазначає Віцепрем’єр-міністр України — міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.
На звання найкращої претендують 10 марок воєнного часу:
- Вільні. Незламні. Непереможні
- Доброго вечора, ми з України!
- Зброя Перемоги
- Кримський міст на біс!
- Переможного Нового року!
- Пес Патрон
- Русскій воєнний корабль, іді … !
- Слава Збройним Силам України!
- Українська Мрія
- Херсон – це Україна!
Щоб взяти участь в опитуванні необхідно авторизуватися в Дії, обрати розділ «Послуги», а далі розділ «Опитування». Серед запропонованого переліку вибрати улюблену марку.
«Філателістична традиція обирати поштову марку року виходить на новий рівень: впевнений, через високу популярність марок, багато українців заохочують вкотре долучитися до голосування. Таке народне зацікавлення і підтримка – найкращий стимул для нас створювати нові марки, які також стануть символами своєї епохи», – прокоментував генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
Окрім застосунку Дії, проголосувати за марку також можна на сторінках Укрпошти та гендиректора Укрпошти Ігоря Смілянського у соцмережах. Художник, який створив марку-переможницю отримає приз.
Нагадаємо, у Дії українці вже обирали тематику та ескіз воєнних марок «Доброго вечора, ми з України!» та «Трактор, що тягне танк». Це були одні з наймасовіших опитувань у застосунку, в яких взяли участь загалом понад 1,3 млн українців.
Переглядів: 450