Безкоштовна психологічна допомога від Євросоюзу відтепер доступна кожному українцю

Суспільство

За фінансової підтримки Європейського Союзу Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в Україні запрацювала гаряча лінія для надання психологічної допомоги українцям, які постраждали від війни. 

Про це повідомляє Представництво Європейського Союзу в Україні.

На лінії працюють фахові психологи із багаторічним досвідом, які попередньо пройшли спеціальну підготовку для роботи зі складними кризовими ситуаціями. Лінія працює щодня з 10:00 до 20:00 за номером: 0-800-100-102 (дзвінки з України безкоштовні). Також лінія приймає дзвінки громадян України, які нині знаходяться в інших країнах, а саме у:

Чехії +420 800 012 058

Польщі +48 800 088 141

Франції +33 805 080 466

Португалії +351 800 780 756

Швеції +46 20 160 46 46

Ірландії +353 1800 817 519

Дзвінки з усіх мобільних операторів цих країн на відповідні номери безкоштовні. Кількість країн, підключених до мережі психологічної допомоги, буде розширюватися.

Лінія працюватиме у двох форматах — через аудіо- та відеозв’язок. Для отримання відеосеансу, особам, які звернулися по допомогу, потрібно буде просто сказати про це оператору лінії.

Керівник відділу місцевого та людського розвитку Представництва Європейського Союзу в Україні Мартін Шрьодер наголосив, що запуск гарячої лінії — це дуже своєчасна ініціатива, покликана допомогти українцям зняти перманентну емоційну напругу, яку викликає війна, та стати надійною опорою у важкі часи.

«Російська військова агресія продовжує забирати життя українців, калічити їхніх рідних та близьких, руйнувати цілі міста і села, — сказав Мартін Шрьодер. — Ми можемо тільки уявити, що доводиться відчувати громадянам України, коли на їхню долю випадають такі випробовування, проте в наших силах — активізувати й розширити наші зусилля, аби кожен українець та українка, де б вони не знаходилися, могли щонайменше отримати своєчасну та фахову психологічну допомогу. Переконаний, що завдяки роботі цієї лінії ми на декілька кроків ближчі до цієї мети».

Президент Національної психологічної асоціації Валерія Палій розповіла, що розробляючи гарячу лінію, психологи орієнтувалися на максимальну доступність послуги для населення.

«Ми знаємо, що не у всіх людей є смартфони, стабільний інтернет, і далеко не всі наші громадяни можуть користуватися інтернет-послугами, тому телефонна лінія — це зручне рішення, — зауважила Валерія Палій. — Втім, ті люди, які хотіли би візуального контакту зі спеціалістом, — отримають його без проблем».

До розробки гарячої лінії та підтримки її роботи також долучилися Американська психологічна асоціація та компанія Amazon.

Гаряча лінія — це одна з ініціатив, які впроваджує Національна психологічна асоціація у межах грантового проєкту з надання всебічної психологічної підтримки українцям, що здійснюється за сприяння ПРООН у межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру.

Джерело



Переглядів: 463