Французька художниця створює незвичайні картини про війну в Україні
Художниця Фанні Лешевальє (Fanny Lechevalier) із Франції створила незвичайні картини про війну в Україні та українських військових.
Мисткиня робить цифрові колажі – поєднує героїв і сюжети відомих картин та українські фотографії нинішнього воєнного часу.
У її роботах – фотографії реальних українських військових, поранених під час обстрілів українців та їхніх зруйнованих домівок та світові шедеври – картини Яна Вермера, Едварда Мане, Едварда Гоппера, Вільяма Маргетсона та інших.
Так, у серії картин Фанні Лешевальє можна побачити скривавлену Українку з Харкова, яка попри все посміхається (її фото було чи не першим 24 лютого 2022 р., яке облетіло увесь світ), пару, яка прощається на Майдані Незалежності і пару, яка вперше після довгої розлуки зустрілася в кінці квітня.
«Французька художниця Фанні Лешевальє створила серію картин, присвячених війні в Україні. У такий спосіб мисткиня підтримує український народ. Герой однієї з робіт художниці — військовий нашої 112 бригади територіальної оборони ЗСУ. Дякуємо за підтримку!», — зазначають у бригаді.
Так, мадам Морто з картини Альфреда Еміля-Леопольда Стевенса «Нерішучість» стала коханою українського захисника. Оригінальне фото було знято 21 квітня у Києві на Майдані Незалежності. Пара розповіла, що останні п’ять років вони разом, але майже два місяці не бачилися з початку війни.
Усі роботи художниця публікує у своєму Instagram та пояснює обставини, про які вони розповідають.
Окремо показує зруйновані російськими бомбами, ракетами та артобстрілами українські будинки, знамениту шафку з керамічним півником, що вціліли після авіаудару в Бородянці. Мабуть, усім українцям відома ця історія із шафкою — вона стала символом незламності. Сюжет художниця доповнила картиною «Молочниця» Яна Вермеєра.
Скульптура американського майстра французького походження Армана «Long Term Parking» (Довгострокова парковка), що встановлена у 1982 році у передмісті Парижа, доповнена ілюстрацією з кладовища знищених автомобілів у Ірпені. Арман для свого твору використав 60 авто і його «вежа» сягнула 15 метрів. У передмісті Києва кількість розстріляних та спалених російськими окупантами автомобілів сягає декількох сотень.
Переглядів: 536