Навіщо досвідчені водії натирають скла автомобіля бензином
Лайфхак з радянського минулого.
Якими тільки методами і практиками не користувалися радянські водії, щоб зробити своє життя хоч трохи простіше і комфортніше. Машини, безумовно, стали набагато краще, але клімат і дороги змінилися не надто сильно. Саме тому багато старих напрацювань застосовні і сьогодні. Наша сьогоднішня знахідка — одна з таких.
Осінь і зима — часи постійної темряви. Оглядовість в цю половину року погіршується настільки, що часом не видно сусіда по потоку. Що вже говорити про ями і вибоїни, які є невіддільною частиною наших доріг. Втім, так було завжди, тому і боролися з цим водії в усі часи. Найчастіше — вельми і вельми успішно. Скло потіли і бруднилися рівно з моменту появи автомобіля, причому часто не допомагали навіть двірники — доводилося виходити і витирати ганчіркою. Альтернатива — терпіти і приймати всі негаразди дороги підвіскою і кузовом. Дорога, треба сказати, альтернатива.
Саме з цієї причини винаходити і застосовувати різні хімічні склади для пролонгування чистоти скла і боротьби з брудом та водою почали дуже давно. Перші склади, іменовані зараз “антидощем” — суміш воску з розчинником — з’явилися ще в СРСР. Але у них, як, втім, і зараз, є один серйозний недолік — каламутна плівка на склі, яка сподобається не всім. Однак радянські водії знайшли засіб, який дозволяв тримати “триплекс” в порядку тривалий час без всяких “але”. Природно, дешеве і широкодоступне. А як же інакше?
У будь-якому будівельному і господарському магазині досі можна купити пляшку бензину “Калоша” або бензин-розчинник для гумової промисловості, що становить собою не що інше, як знаменитий “Нефраз” (нафтовий розчинник). Він, у першу чергу, є розчинником, і тільки потім вже пальним. Але пальним не простим, а гранично чистим — в ньому немає присадок. У народному господарстві його застосовують не тільки як очисник, але і як паливо для різних пальників та примусів. Простіше кажучи, в гаражі напевно валяється.
Завдяки своїм властивостям, це радянське “зілля” може стати зручним і практичним засобом від осіннього бруду і дощів: на заздалегідь очищені і помиті скла потрібно ганчіркою нанести трохи “Калоші”, після чого гарненько розтерти і дати висохнути. Буквально пару хвилин, не більше. Оброблений таким чином триплекс буде близько тижня протистояти негоді, а якщо пройтися зсередини, то “вітрове” скло буде куди рідше пітніти.
Те ж саме стосується і бічних стекол. Робота займе зовсім небагато часу, з ганчірками проблем немає, тому вартість операції зводиться до покупки самого бензину-розчинника. Але і тут немає підступу: середня ціна в магазині рідко коли переступає через позначку в 100 гривень за літр. Зовсім невисока ціна за хорошу видимість і відмінну оглядовість в найбільш неприємний для водія сезон.
Переглядів: 379