Консультації з питань електропостачання для прикарпатців доступні онлайн
Відтепер клієнти ТОВ «Прикарпатенерготрейд» можуть поспілкуватись з фахівцем онлайн – через вайбер чи телеграм.
Про це Голос-Інфо дізнається від ТОВ «Прикарпатенерготрейд».
Сервіси не вимагають додаткової реєстрації. Достатньо ідентифікувати себе перед початком розмови з фахівцем. Для цього юридичним клієнтам достатньо номеру договору, назви підприємства, адреси, а побутовим – прізвища та ім’я, номеру особового рахунку, адреси.
Щоб приєднатись до чату, перейдіть за посиланням або скануйте QR-код одного з месенджерів на https://pret.com.ua/messenger-links.
У головному меню вайбер-чату натисніть «Допомога», потім – «Зв’язок з оператором». У телеграмі чат з оператором відкривається автоматично.
Відповіді щодо запитів користувачів надаються відповідно до черги та графіку роботи, а саме:
- понеділок-четвер з 8:00 до 17:00;
- п’ятниця з 8:00 до 16:00.
Зазначимо, для побутових клієнтів у вайбері доступний чат-бот. З його допомогою в режимі 24/7 можна миттєво подати показник, дізнатись історію нарахувань і платежів, отримати і оплатити рахунок за електроенергію.
Переглядів: 272