Звіт про роботу Управління земельних відносин Департаменту комунальних ресурсів

Суспільство
Звіт про роботу Управління земельних відносин Департаменту комунальних ресурсів та сільського господарства міської ради з 1 по 15 липня 2024 року.


Пише Голос-Інфо з посиланням на Департамент комунальних ресурсів Івано-Франківської міської ради


Відділ по роботі з фізичними особами:

  •  За звітний період відділом опрацьовано 22 пакети документів щодо оформлення, передачі та припинення громадянам права власності на земельні ділянки, які надійшли з Центру надання адміністративних послуг.
  • Спеціалістами відділу були підготовлені та передані в Центр надання адміністративних послуг витяги з прийнятого рішення міської ради (по 397-ми питаннях) від 20.06.2024 р. № 160-43, з метою видачі їх громадянам, для подальшого виготовлення документацій із землеустрою, державної реєстрації права власності на земельні ділянки, внесення відповідних змін в Державному земельному кадастрі, а також для державної реєстрації права комунальної власності за Івано-Франківською міською радою.
  • Відповідно до прийнятого рішення міської ради від 20.06.2024 р. № 160-43 опрацьовано 104 пакети документів щодо передачі земельних ділянок (в межах червоних ліній проєктних вулиць) до комунальної власності Івано-Франківської міської ради, у зв’язку з добровільною відмовою їх власників. Станом на даний час, 22 пакети документів підписано громадянами та передано до відділу Державної реєстрації речових прав управління реєстраційними процедурами для подальшої реєстрації комунальної власності за Івано-Франківською міською радою.
  • 12.07.2024 р. відбулось засідання узгоджувальної комісії виконавчого комітету міської ради по розгляду земельних спорів, на якому було розглянуто 7 питань. За результатом проведеного засідання узгоджувальної комісії підготовлено у встановленому порядку протокол і відповідні витяги з протоколу.

Відділ по роботі з юридичними особами:

  •  За звітний період опрацьовано 18 пакетів документів, які надійшли з Департаменту адміністративних послуг (Центру надання адміністративних послуг м. Івано-Франківська).
  •  Підготовлено 17 проектів договорів оренди земельних ділянок та розрахунків до них.
  •  У відповідності до вимог чинного законодавства, направлено щомісячну інформацію про перелік діючих договорів оренди землі в податкову інспекцію для здійснення адміністрування орендної плати за землю.

На розгляд сесії міської ради підготовлено зокрема наступні питання:

  •  затвердження Івано-Франківській міській раді технічних документацій із землеустрою щодо і інвентаризації 2-х земельних ділянок у м. Івано-Франківську за результатами роботи Управлінн самоврядного контролю ДКР та СГ міської ради;
  •  затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки комунальної установи «Івано-Франківська міська аварійно-рятувальна служба» у м. Івано-Франківську на вул. Галицькій, 201.

Відділ технологічного обліку, кадастру та ринку земель:

  •  Внесено в реєстр речових прав на нерухоме майно договір оренди за результатами земельних торгів LRE001-UA-20240311-25131 з продажу права оренди земельною ділянкою Івано-Франківської міської ради, с. Хриплин, вул. Елеваторна, 1-б, площею 1,2683 га, з цільовим призначенням 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Річна оренда становить 2 100 100,00 грн.
  •  Внесено в реєстр речових прав на нерухоме майно договір оренди за результатами земельних торгів LRE001-UA-20240312-17789 з продажу права оренди земельної ділянки Івано-Франківської міської ради с. Драгомирчани, вул. Шкільна, поруч церкви, площею 0,3800 га, з цільовим призначенням 03.10 Для будівництва та обслуговування адміністративних будинків, офісних будівель компаній, які займаються підприємницькою діяльністю, пов’язаною з отриманням прибутку. Річна оренда становить 85 001,00 грн.
  •  Внесено в реєстр речових прав на нерухоме майно договір оренди за результатами земельних торгів LRE001-UA-20240326-57286 з продажу рава оренди земельною ділянкою Івано-Франківської міської ради, с. Радча, вул. урочище “Коло бочок”, площею 0,3750 га, з цільовим призначенням 03.10 Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов’язаної з отриманням прибутку). Річна оренда становить 51 500,000 грн.
  •  Внесено в реєстр речових прав на нерухоме майно договір оренди за результатами земельних торгів LRE001-UA-20240402-50839 з продажу права оренди земельною ділянкою Івано-Франківської міської ради, м. Івано-Франківськ, вул. Польова, поруч 10, площею 0,1971 га, з цільовим призначенням 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Річна оренда становить 81 000,00 грн.

Кількість опрацьованих пакетів документів щодо оформлення громадянам та юридичним особам послуги «надання дозволу на складання оцінки на земельні ділянки», які надійшли з Центру надання адміністративних послуг – 3 шт.


Опрацьовано рішення 43 сесії міської ради від 20.06.2024 року та відправлено витяги з рішення через Центр надання адміністративних послуг за таким переліком послуг:
  •  «Надання дозволу на складання оцінки на земельні ділянки» -12 шт.

На засіданні комісії з конкурсного відбору виконавців робіт з оцінки земельних ділянок комунальної власності, на яких розташовані об’єкти нерухомого майна, 09.07.2024 року, проведено відбір виконавців робіт з експертної грошової оцінки по 11 земельних ділянках.


Укладено договори про проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок – 11 шт.

Опрацьовано і передано 8 пакетів документів для укладення договорів-купівлі продажу земельних ділянок та нотаріального посвідчення.


Стежте за нами в соціальних мережах: ЮтубТелеграмФейсбук та Інстаграм.




Переглядів: 168
banner