Як не попастися на хитрі виверти в магазині

Економіка, Поради

Мета багатьох акцій – переконати покупця в тому, що він робить дуже вигідну покупку.

Чи варто довіряти всім акціям в супермаркетах і чи дійсно варто вірити привабливим умовам?

Мета більшості акцій полягає в тому, щоб переконати потенційного покупця в тому, що він робить дуже вигідну покупку.

Звичайна практика супермаркетів і великих магазинів, коли вони відчувають, що якийсь модний товар користується попитом, виставляють його за максимально можливою на цей момент ціною. Відбувається якась психологічна підготовка покупця до цього товару… і тут настає момент, коли ціну знижують, а у людини спрацьовує спусковий гачок, саме час купувати.

Часто за таким же принципом можуть будуватися передсвяткові розпродажі. На ділі це виглядає так: магазини спочатку спеціально підвищують ціни, а потім різко повертають на колишній рівень. В результаті покупцеві здається, що товар можна придбати з великою знижкою.

Бувають такі варіанти акцій, які спонукають покупців до покупок за безкоштовні подарунки. Однак безкоштовно нічого не буває!

Якщо ви купили товар навіть зі знижкою, то вже заплатили і за нього, і за товар, який вам дають у вигляді подарунка.

Джерело



Переглядів: 306