В Україні створили перший маркетплейс пісень — muzmuz
Почав працювати перший в Україні маркетплейс пісень — muzmuz. За словами засновників, стартап створений для зручної купівлі та продажу пісень за кілька натискань. Система забезпечує прозорість умов та ціноутворення, а також юридичний захист для всіх учасників процесу — як для авторів, так і для команд артистів.
«Ми створили muzmuz для того, щоб забезпечити зручний та доступний спосіб купівлі якісних пісень, сприяючи розвитку музичної індустрії. Також в нас є велике бажання підтримати артистів та співпрацювати прозоро. Музична редакція модерує всі твори, що пропонують автори згідно хуковості, потенціалу та відхиляє ті твори, що відповідають низькому рівню сонграйтингу», — розповідають засновники muzmuz.
За принципом роботи маркерплейсу, покупець отримує право на повне використання пісні в комерційних цілях, аранжування, представлене у форматі mp3, а також угоду між покупцем і продавцем, що захищає права обох сторін.
Також muzmuz поповнює власну базу менеджменту артистів аби персонально пропонувати пісні під їхній жанр та тембр.
Muzmuz приймає пісні лише українською мовою та такі, що не суперечать нормам моралі нашого сьогодення, наприклад, не ображають почуття військових, не суперечать принципам національної єдності, а також не дискримінують окремі групи людей за ознаками статі, віри, сексуальних вподобань та інше.
За вимогами до пісні — на muzmuz можна завантажити записи як з повноцінним аранжуванням, так і демо з якісно записаним вокалом, чітко визначеною формою і гармонією пісні, інструментальним супроводом. У деяких випадках аранжування пісні на себе візьме muzmuz.
Розробником та ідеологом проєкту є Влад Перевозчиков — власник студії 7 Monkeys в Києві, лідер українського електронного гурту Refinders, full-stack розробник, а також Павло Стрілецький — музичний підприємець, співзасновник музичного простору Muzika Hub, агенції з просування Muzika Agency, літературного медіа BestSeller.
Переглядів: 390