Управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради надало щотижневий звіт
Щотижневий звіт управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради.
Пише Голос-Інфо з посиланням на Управління надання адміністративних послуг Надвірнянської міської ради
Цього тижня (з 12.04.2023 по 19.04.2023) адміністраторами надано 641 послуга та 296 консультацій.
Основним завданням УНАП є – якісне надання адміністративних послуг населенню та своєчасне інформування громадян про зміни в законодавстві.
Відділом соціальних послуг надано 142 послуги соціального характеру. Продовжується робота управління з реєстрації та оформлення допомоги для внутрішньо переміщених осіб. Станом на сьогоднішній день на території громади тимчасово проживає 3807 ВПО.
Відділом надання адміністративних послуг надано 209 послуг у сфері будівництва, транспорту, земельних питань, тощо.
Відділом реєстраційних послуг надано 46 послуг, опрацьовано 23 заявки на обмін посвідчення водія і здійснено 23 видачі готових посвідчень.
Відділом оформлення та видачі паспортів надано 68 послуг, з них: видано готових документів – 30 , прийнято 26 паспортів для виїзду за кордон і 8 паспортів громадянина України у вигляді ID картки.
Адміністраторами управління надано 152 послуги з реєстрація місця проживання та видачі витягів/ довідок.
Здійснюється державна реєстрація актових записів, які включають факт народження, шлюбу та смерті. За тиждень зареєстровано 16 актових записів.
Триває реєстрація заяв прийому діток до закладів дошкільної освіти. За тиждень прийнято 8 заяв.
В рамках всеукраїнської акції «За чисте довкілля» працівники управління провели роботи по прибиранню і впорядкуванню прилеглої території.
Продовжується реєстрація державним реєстратором права власності на нерухоме майно та реєстрації бізнесу.
Переглядів: 419