У місті Яремче відбувся тренінговий семінар «Ефективна комунікація з ветеранами та родинами загиблих воїнів»

Суспільство

Заступниця голови обласної державної (військової) адміністрації Людмила Сірко взяла участь у дводенному тренінговому семінарі «Ефективна комунікація з ветеранами та родинами загиблих воїнів». Захід відбувся у конференц-залі готелю “Морва” у місті Яремче 8-9 лютого.


Пише Голос-Інфо з посиланням на Івано-Франківську ОВА


Участь у тренінгових навчаннях взяли більше ніж 50 соціальних працівників, практичних психологів, керівників обласної, місцевої влади, фахівців територіальних громад, які отримали необхідну інформацію про надання послуг для ветеранів, родин загиблих воїнів, сучасні виклики і потреби щодо психосоціальної основи роботи із ветеранами, їхніми сім’ями та, відповідно, формування успішної комунікації з ними.


Захід організувала Івано-Франківська обласна державна (військова) адміністрація відповідно до Програми розвитку ООН в Україні в межах проєкту «Посилення стійкості громад у регіонах України», що реалізується Програмою розвитку ООН в Україні завдяки фінансовій підтримці Уряду Великої Британії.


Людмила Сірко розповіла про роботу, яка проводиться щодо надання послуг для ветеранів та важливість вдосконалення рівня психологічної роботи з ними:
«Завдяки структурним підрозділам в обласній, районних державних (військових) адміністраціях, територіальних громадах забезпечуватиметься необхідна опіка для наших воїнів та їхніх родин. Піклуючись про ветеранів та їхні сім’ї, соціальні працівники, психологи мають володіти механізмами формування та керування власної стресостійкості. Ці люди роблять надзвичайно важливу справу і на таких заняттях підвищується особистий, професійний рівень працівників».

На початку заняття виступили керівник Програми ПРООН з розвитку регіонів (онлайн) Мустафа Саіт-Аметов та регіональна координаторка Програми розвитку ООН в Україні Леся Попелюх, які зауважили, що учасники занять підвищуватимуть обізнаність у питаннях особливості світосприйняття ветеранів, їхніх цінностей, налагодження ефективної взаємодії з ними, – а це дозволить надавати якісні соціальні послуги ветеранам, членам їхніх сімей та родинами загиблих воїнів.


Йшлося про психологічні особливості співпраці з ветеранами, налагодження з ними комунікації, надання якісних соціальних послуг їм та членам їхніх сімей, родинам загиблих воїнів, а також окреслили питання, яким чином потрібно, займаючись благою справою, набути стресостійкості, не допускати психологічного вигорання на робочому місці, навчитися налагоджувати спілкування, уникнувши конфліктів, різного роду ситуацій.


Під час тренінгу учасники ознайомилися з випливом воєнних дій на людей, опрацювали питання етичного спілкування з ветеранами, формували вміння доказово, аргументовано викладати свою точку зору, розвивали навички управління власними емоціями, а також відпрацювали реальні випадки прийому емоційно вразливих клієнтів.


Мовилося й про особливості роботи з ветеранами з інвалідністю, правила ділового етикету при взаємодії з ними, гендерні аспекти при співпраці з ветераном / ветеранкою, психологічні аспекти взаємодії з сім’ями ветеранів. Загалом, у цих напрямках були проведені цікаві практичні кейси занять.


Регіональний захід став важливою платформою для здобуття знань плідно співпраці з ветеранами, їхніми сім’ями та ефективного реагування на їхні потреби.


Стежте за нами в соціальних мережах: ЮтубТелеграмФейсбук та Інстаграм.






Переглядів: 437