У Калуші відбулося засідання оперативного штабу із забезпечення сталого проходження опалювального сезону

Суспільство
11 жовтня відбулося засідання оперативного штабу із забезпечення сталого проходження опалювального сезону, організації упередження аварій та проведення оперативних відновлювальних робіт на об’єктах життєзабезпечення Калуської міської територіальної громади в осінньо-зимовий період 2024/2025року під головування заступника міського голови Богдана Білецького.

Пише Голос-Інфо з посиланням на Калуську міську раду


Про готовність до початку опалювального періоду доповіли керівники управлінь та комунальних установ Калуської громади. Зокрема, щодо укладання договорів на постачання газу, то більшість закладів освіти та культури вже отримали підписані документи. Щодо Студінківської гімназії, то для запуску котельні закладу необхідно ще встановити сигналізаційну систему виявлення витоку газу та придбати генератор.


Готовність до початку опалюваного періоду підтвердив й керівник КП «Калуська енергетична компанія» Петро Шевчук та представники управляючих компаній. Хоча крайні ще виконують деякі підготовчі роботи за зверненнями мешканців.


Питання щодо запуску опалювального періоду у ситуації, коли середньодобова температура буде становити впродовж трьох днів не більше +8 градусів підняла заступниця міського голови Надія Гуш.
«На наступний тиждень бачимо зниження температури. Чи зможемо ми запустити опалення швидше? В першу чергу туди, де дітки маленькі, хворі».

Голова штабу Богдан Білецький зазначив, що рішення про початок опалюваного періоду приймається з урахуванням кліматичних умов згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж, державними санітарними нормами і правилами.


За результатами засідання штабу дали доручення управлінню житлово-комунального господарства поінформувати мешканців щодо оформлення документів для будинків, відключених від теплопостачання, на електроопалення для зменшення тарифу на електроенергію.


Стежте за нами в соціальних мережах: ЮтубТелеграмФейсбук та Інстаграм.



Переглядів: 134
banner