Триває робота з розробки бренду Калуської громади

Суспільство

Сьогодні, 9 грудня, за підтримки експертів проєкту «Віднова» відбулася стратегічна сесія із розробки бренду Калуської громади.


Про це пише Голос-Інфо з посиланням на Калуську міську раду.


Перша зустріч у рамках ініціативи з розробки бренду відбулася наприкінці листопада. Відтоді команда фахівців із «Віднови» здійснила значну аналітичну роботу, результати якої презентували на стратегічній сесії. Експерти, зокрема, відзначили пророблену раніше роботу із поліпшення впізнаваності:
— У вас є дуже гарний логотип. Ми не приїхали його міняти, ми приїхали його доповнити сенсами з точки зору брендингу, і розробити стратегію того, як ми це будемо промоціювати, — зазначив експерт зі стратегічного планування проєкту «Віднова» Юрій Ломіковський.


Цілі і завдання бренду звели до кількох пунктів:
– упізнаваність громади для донорів та інвесторів;
– гордість, що «Я — калушанин»;
– промоція локального бренду «Зроблено в Калуші».
Засновниця молодіжного центру «Хаб 93» Вікторія Перейма, презентувала місцеве соціальне підприємство брендованої продукції на базі хабу, яке розвиває бренд «Kalush Story».
На основі попередніх напрацювань, представники влади, бізнесу, громадськості під час стратегічної сесії мали низку обговорень і практичних завдань із метою:
– роботи з цільовими аудиторіями;
– визначення форм та інструментів бренду;
– визначення каналів комунікації бренду, способів промоції бренду.
Надалі триватимуть наступні етапи розробки бренду громади.


Проєкт «Віднова» реалізують Благодійний фонд «Стабілізейшн Суппорт Сервісез», Громадська спілка «Мережа правового розвитку» у співпраці з гуманітарною організацією «Людина в біді» за фінансової підтримки Чеської агенції. Загалом долучено шість громад – по три в Івано-Франківській і Миколаївській області.


Переглядів: 253