Тлумацький ЦОК переходить на дистанційне обслуговування клієнтів

Суспільство

З 26 серпня Прикарпатенерготрейд обмежує приймання клієнтів Центру обслуговування у місті Тлумач, пише Голос-Інфо з посиланням на Прикарпатенерготрейд.


Через складну епідеміологічну ситуацію вирішили тимчасово призупинити традиційну роботу цього ЦОКу. Як тільки ситуація стабілізується, особистий прийом клієнтів відновиться з дотриманням всіх правил безпеки, – повідомили на офіційному сайті.

Контактні дані для зв’язку, якими можна користуватися дистанційно:

Персональний кабінет: https://my.pret.com.ua/

Телефон для консультацій та електронна пошта центру обслуговування:
(0-3479) 2-21-26
info.tlu@pret.com.ua

Графік роботи:
понеділок – четвер: 8:00-17:15,
п’ятниця, субота, неділя – вихідні.

Кол-центр:
(066) 50 40 200,
(067) 50 40 200,
(0342) 59 45 50

Графік роботи:
понеділок – п’ятниця: 8:00-18:00,
субота: 9:00-13:00,
неділя та святкові дні – вихідні.

Viber: (050) 010 77 13 (текстові повідомлення).

Інформаційно-консультаційний центр:
(0342)58 64 00,
ikc@pret.com.ua

Графік роботи:
понеділок – четвер: 8:00-17:15,
п’ятниця: 8:00-16:00,
субота, неділя та святкові дні – вихідні.

А також, покази лічильника, рапорт та інші звернення та документи (в тому числі стосовно приєднання) Ви можете залишити в скриньці біля входу в ЦОК (обов’язково вкажіть Ваш номер телефону та електронну адресу).



Переглядів: 280