Розрядився акумулятор автомобіля: як запустити машину
Поради водіям.
Повна розрядка акумулятора — неприємна проблема для будь-якого водія. Причиною розрядки може стати як забудькуватість автомобіліста, який не вимкнув фари або світло в салоні, так і особливості зимової експлуатації. Адже при мінусових температурах пусковий струм різко зростає: стартеру потрібно більше енергії, щоб обертати колінвал в загуслому мастилі.
При якій напрузі можна завести автомобіль
Напруга на клемах акумулятора має становити не менше 12,6 В. Це мінімальне значення, при якому двигун запуститься. Якщо напруга нижча, акумулятор краще підзарядити. Напруга на клемах повністю розрядженого акумулятора — 10,5 В. Нижчі значення — загроза для робочого стану батареї.
Як завести автомобіль за допомогою іншого акумулятора
Для початку необхідно ознайомитися з інструкцією, адже в процесі “прикурювання” у кожного автомобіля можуть виявитися свої нюанси. Далі слід під’єднати позитивний (зазвичай червоний з позначенням “+” на затискачах) пусковий провід з позитивним виводом батареї-донора, а потім — з позитивним ( + ) виводом розрядженої батареї. Далі слід з’єднати негативний (чорний з позначенням “-” на затискачах) пусковий провід з негативним виводом донорної батареї, а потім — з будь-якою незабарвленою частиною двигуна, що несе струм. Якщо двигун запустився, необхідно від’єднати негативний провід (спочатку від запущеного автомобіля, потім від донора), а після — позитивний провід в тій же послідовності. Двигуну треба дати попрацювати, щоб генератор підзарядив акумулятор.
Запуск “з штовхача”
Цей спосіб працює практично з усіма автомобілями на механічній коробці передач. Слід включити запалювання, видавити зчеплення, включити другу або третю передачу і попросити помічників підштовхнути машину. Потрібно відпустити зчеплення при розгоні до швидкості 5-10 км/год. Коли двигун запрацює, слід знову видавити зчеплення, перевести важіль коробки передач в “нейтралку” і, зупинивши автомобіль, дати двигуну попрацювати мінімум пів години, щоб акумулятор підзарядився.
Використання пускозарядного пристрою
Так звані бустери або “пускачі” бувають двох видів — акумуляторні і конденсаторні. У першому випадку вбудований малогабаритний літієвий акумулятор здатний видавати необхідний струм протягом декількох секунд і запустити двигун. Конденсаторні пускозарядні пристрої дорожче акумуляторних, проте реальних переваг перед ними не мають. І ті, і інші погано працюють на морозі — перед використанням їх доводиться відігрівати.
Переглядів: 385