Прикарпатські поліцейські опрацювали понад 101 тисячу дзвінків
На численні звернення громадян першими реагують оператори служби «102». Їх обов’язки – оперативно з’ясувати обставини події, вірно її кваліфікувати, дізнались кількість потерпілих . А відтак скерувати наряд поліції на місце події для допомоги людям.
Пише Голос-Інфо, посилаючись на Поліцію Івано-Франківської області
Завдання операторів «102» – за максимально найкоротший час отримати максимальний обсяг інформації від людини, що телефонує та, ймовірно, знаходиться у стресовому стані, оскільки є свідком злочину чи потерпілим.
Лінія «102» працює безперервно, а оператори та диспетчери цілодобово.
З початку року вони прийняли 101 тисячу 594 дзвінків. З них 12 156 – про вчинення кримінальних правопорушень.
Всі дзвінки та звернення громадян оперативно опрацьовано.
Нагадуємо, що в обласній поліції продовжують працювати додаткові номери мобільних телефонів – 067-345-00-15 (з встановленими мобільними застосунками основних менеджерів Telegram та WhatsApp), (сюди надсилайте фото- й відеофіксацію порушень).
А також резервні мобільні номери телефонів 068-613-85-56, 067-345-19-50, 067-345-23-29 на які можна звертатися у разі технічної несправності спецлінії «102». Поряд з тим, громадяни можуть звернутись у чат-бот Telegram поліції.
Переглядів: 381