Працівники ЦОКу «Прикарпаттяобленерго» пройшли навчання з кризових переговорів

Суспільство
Клієнтоорієнтованість – основний пріоритет в роботі АТ «Прикарпаттяобленерго». Компанія постійно вдосконалюється, розробляє дистанційні сервіси для зручності вирішення питань споживача, а також проходить навчання з підвищення кваліфікації та здобуття нових професійних навичок.


Пише Голос-Інфо з посиланням на Прикарпаттяобленерго


 Зокрема, тренінг, присвячений вирішенню конфліктних ситуацій та вдалому веденню кризових переговорів, минулого тижня пройшли працівники Центру обслуговування клієнтів АТ «Прикарпаттяобленерго».


Практичному тренінгу передувала теоретична частина, в якій відомий соціальний та військовий психолог і психотерапевт Олег Покальчук розповідав як уникнути загострення конфлікту, які навички і знання потрібні кризовому переговорнику, як реагувати на маніпуляції тощо.


Протягом практичної частини для працівників ЦОКу запрошені актори розіграли три інсценізації, відповідно до яких наші фахівці мали знайти вихід із ситуації та вирішити конфлікт без його подальшого розгортання. Дії працівників коментував психолог, а наприкінці підбивав підсумки роботи з актором-споживачем компанії.


Таким чином працівники Центру обслуговування клієнтів здобули цінні навики та розуміння алгоритму дій при виникненні кризової ситуації.




Переглядів: 189