Повірила невідомому співрозмовнику та втратила 36 тисяч гривень: прикарпатські правоохоронці застерігають, як не стати жертвою шахраїв
Одними із найпоширеніших видів шахрайств на сьогодні є дзвінки від нібито банківських працівників чи інших осіб, які повідомляють неправдиву інформацію про рахунок. В розмові аферисти намагаються отримати інформацію про платіжні картки. Зазначені дані аферист просить надати задля “розблокування” картки або ж з іншого приводу. Після отримання даних шахраї через інтернет-банкінг знімають кошти.
Пише Голос-Інфо, посилаючись на Поліцію Івано-Франківської області.
До прикладу у схожу аферу потрапила мешканка Коломиї. До неї зателефонував незнайомець, який представився співробітником кібербезпеки банку. Співрозмовник повідомив, що для запобігання вчинення шахрайських дій із її платіжною картою, необхідно провести декілька операцій щоб убезпечити рахунок.
Деталі за посиланням: http://surl.li/ubifh
Переглядів: 304