На які марки автомобілів зріс попит серед українців

Технології

Автомобілі саме цих марок демонструють динамічне зростання продажів в країні.

Попит на автомобілі в Україні зростає дуже повільними темпами. Так, за підрахунками, за 10 місяців 2019-го українці купили лише на 4.7% більше авто, ніж за той же період в минулому році.

Тому битва за покупців на вітчизняному авторинку розгорнулася серйозна. І деякі компанії виявилися більш везучі, ніж їх конкуренти.

За статистикою продаж саме цих автомобілів в нашій країні є найбільш популярним:

  • Renault
  • Toyota
  • Kia
  • Skoda
  • Nissan
  • Hyundai

В цьому році Renault вдалося обійти свого одвічного суперника в Україні — Toyota. Французи наростили продажі майже на 60% і зайняли впевнене перше місце в рейтингу популярних марок авто країни.

Найпопулярніші автомобілі «Рено» в Україні — Duster, Logan і Sandero. Як бачимо, французький бренд передує завдяки автомобілям свого румунського підрозділу Dacia.

«Тойота» традиційно робить ставку на RAV4, Corolla і Camry.

Визначився і лідер в одвічному протистоянні Hyundai та Kia. Kia вдалося збільшити продажі в цьому році майже на 67% і увійти в топ-3 найпопулярніших автомобільних брендів України. Бестселер Kia в нашій країні — це компактний кросовер Sportage.

Hyundai, продажі якої забезпечує Tucson, в списку популярних марок країни доводиться задовольнятися лише шостим місцем з зростанням продажів усього 2.2%.

Рвонули вгору у 2019-му і китайські виробники. Зокрема, продажі Chery в Україні зросли майже на 40%. Компанія з Піднебесної, яка зовсім недавно не завжди потрапляла в топ-30 популярних марок, у 2019-му вже піднялася на 16-е місце. Якщо «Чері» збереже ті ж темпи, то вже в наступному році вона забезпечить собі позицію у топ-10.

Вибирається з дна українського автомобільного ринку і Fiat. У січні-жовтні продажі компанії виросли на 45%.

Непогано йдуть справи й в українського офісу Land Rover. Українці забезпечили британцям зростання продажів на 46.3%. Приблизно такі ж показники — зростання 49% — і Volvo.

Джерело



Переглядів: 278