На Прикарпатті за сприяння спеціалістів Держпродспоживслужби споживачам повернуто кошти в сумі понад 34 тис. грн
Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області забезпечують захист прав та задоволення вимог споживачів шляхом попереднього розгляду звернень.
Пише Голос-Інфо, посилаючись на Головне управління Держпродспоживслужби в Івано – Франківській області
Так протягом листопада-грудня 2023 року за сприяння спеціалістів Держпродспоживслужби споживачам повернуто кошти в сумі понад 34 тис. грн., а саме:
– 11,4 тис. грн. – за стільці, які не відповідали заявленим вимогам,
– 9,5 тис. грн. – за кухонний комбайн, у якого протягом гарантійного терміну виявились істотні недоліки з вини виробника,
– 4,8 тис. грн. – за ялинку, яка не підійшла за розміром,
– 1,8 тис. грн. – за змішувач, у якого під час гарантійного терміну експлуатації проявився істотний недолік,
– 1,5 тис. грн. – за послуги неякісного ремонту автомобіля,
– 5,38 тис. грн. – за речі (дитячі іграшки, одяг), які не підійшли споживачам за розміром, моделлю, фасоном.
Нагадуємо: у разі порушення ваших прав – звертайтесь із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ,
або надсилайте заяву зручним способом:
– поштою,
– електронною поштою – ifdergprod@vetif.gov.ua,
– через веб-сайт управління – https://vetif.gov.ua/activity…/online-pruyomnaa.html,
Контактний телефон 0342-52-83-98.
Переглядів: 324