На Прикарпатті розвиватимуть гастрономічний туризм
Сьогодні, 2 вересня, у Франківську відбувся брифінг на тему:Розвиток гастрономічного туризму – створення громадської спілки «Дорога смаку Прикарпаття».
Завданням проєкту полягає у впроваджені системи географічних зазначень у сегменті виноробства та виробництва локальних продуктів харчування на всій території України. Це дасть змогу ввести систему контролю якості, а також привести українське законодавство у відповідність до європейського.
Унікальність полягає в тому, що основні дійові особи – це виробники локальних продуктів. Для нас цей проєкт – шанс отримати новий вид доходів. Хочемо відродити славу забутих гірських територій, – повідомив Тарас Антонюк, національний експерт проєкту з розвитку сільських територій в Карпатському регіоні.
Гастрономічні маршрути поділяються на декілька типів: «Дороги Вина», «Дороги Смаку», «Дороги Смаку та Вина».
Основне завдання Дороги смаку Прикарпаття – інтегрувати пропозицію виробників традиційних локальних продуктів – зокрема, продуктів харчування із зареєстрованими зазначеннями походження (географічними зазначеннями) – у систему туристичного ринку через формування нової туристичної пропозиції з акцентом на гастрономічні традиції Гуцульщини, Бойківщини, Покуття.
Цей маршрут поєднає не тільки локації їжі, а й локації цікаві для туристів. Організатори прагнуть вивести прикарпатську бринзу на рівень світового визнання.
Наш маршрут потребує інформаційної підтримки, аби про неї знали і говорили, – наголосила Голова Асоціації «Українське насіннєве товариство» Юлія Прохода.
Кінцевою метою Проєкту Європейського Союзу «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» є сприяння розвитку сільських територій в Україні, у цьому випадку, через підвищення конкурентоспроможності місцевих виробників, диверсифікацію виробництва та розвиток туризму на сільських територіях.
Підприємець та виробник Михайло Стовп‘юк каже:
Головна мета для нас – відкрити унікальні місця. Зараз саме час «підняти» сільські території. Ми плануємо робити велику пропаганду для розвитку наших територій та виробництва.
Також за допомогою проєкту організатори прагнуть збільшити кількість робочих місць:
Ми розпочали розвиток туризму на Бойківщині. Надіємось переконати громадян не їхати на заробітки за кордон, а залишитись в Україні та мати можливість заробляти. Хочемо власним прикладом показати наш розвиток, аби інші регіони зрозуміли, що це можливо, – зазначила голова кластеру сільського зеленого туризму “Бойківський колорит” Оксана Клебан.
Переглядів: 300