На Івано-Франківщині провели форум на тему «Реклама: взаємодія виконавчих, місцевих органів влади, бізнесу, освіти та громадськості»

Суспільство

16 жовтня 2023 року в рамках договору про співпрацю Головного управління Держподспоживслужби в Івано-Франківській області з Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу відбувся спільний Форум щодо взаємодії всіх органів влади, бізнесу, освіти та громадськості.


Пише Голос-Інфо, посилаючись на Головне управління Держпродспоживслужби в Івано – Франківській області


В якості спікерів, крім представників Головного управління, Ректора та професорсько-викладацького складу ІФНТУНГ, Центрального Секретаріату ІГКР при ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Бізнес Асоціації Івано-Франківська, було запрошено Представника Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Івано-Франківській області, офісу Омбудсмена, Департаменту кіберполіції Національної поліції України, предстаників Івано-Франківської ОДА та міської ради.


◀️ Під час Форуму обговорено ряд важливих питань, серед яких:


– Точки росту економіки територіальної громади: реклама в контексті пожвавлення формування.


– Захист прав споживачів як складова захисту конституційних прав людини.


– Діяльність Індустріального гендерного комітету з реклами (ІГКР)ю Співпраця з Мінсоцполітикою, Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, Секретаріатом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.


– Український та Європейській досвід саморегулювання в рекламній галузі. Стандарт «Недискримінаційна реклама за ознакою статі» СОУ 21708654 -002-2011 Критерії визначення дискримінаційної реклами.


– Основні засади та державне регулювання рекламної діяльності в Україні. Закон України «Про рекламу» зі змінами від 02.10.2023 року. Практичні кейси правопорушень законодавства про рекламу.


– Інтернет-реклама як поширений метод кібершахрайства. Проблемні питання протидії кіберзлочинності.

– Здійснення Омбудсманом України парламентського контролю за додержання прав і свобод людини в контексті запобігання дискримінації.


– Політична реклама як відображення запитів громадянського суспільства.


– Особливості соціальної реклами як інструменту взаємодії між владою та громадськістю.


 Крім цього, було проаналізовано ставлення учнівської та студентської молоді до реклами, представлено освітні програми «Маркетинг» університету, Медіаграмотність, а також учасники заходу мали можливість отримати відповіді на проблемні питання.


Стежте за нами в соціальних мережахЮтубТелеграмФейсбук та Інстаграм.



Переглядів: 328