Людмила Сірко провела нараду із керівниками структурних підрозділів ОВА, обласних департаментів, служб та управлінь
У ході наради підсумовано роботу за попередній місяць та окреслено основні напрямки роботи на найближчий час.
Пише Голос-Інфо, посилаючись на Івано-Франківську обласну державну адміністрацію
Розпочинаючи нараду, заступниця голови обласної державної адміністрації Людмила Сірко наголосила на важливості гуманітарного супроводу внутрішньо переміщених осіб, їх працевлаштування, співпраці із міжнародними й гуманітарними партнерами щодо підтримки переселенців.
«В умовах воєнного стану питання працевлаштування є дуже важливим для багатьох українців. А особливо – для тих, які змушені були шукати прихисток в інших регіонах. Реалізовуютья необхідні грантові проєкти, спрямовані на підтримку малого та середнього релокованого бізнесу, проведення необхідних курсів щодо підвищення кваліфікації ВПО та надання допомоги у їх працевлаштуванні», – розповіла Людмила Сірко.
Під час наради також обговорювали соціальний захист осіб з інвалідністю, реалізацію соціальних програм щодо їх підтримки, надання їм необхідної допомоги, забезпечення засобами реабілітації, протезно-ортопедичними виробами та засобами для пересування.
Йшлося й про реалізацію державних і місцевих програм щодо соціальної підтримки військовослужбовців, учасників АТО, сімей постраждалих, загиблих у бойових діях, зниклих безвісти, впровадження проєкту «Турбота про родину Героя».
Мовилося також про виплату й перерахунок пенсій, житлових субсидій та організацію роботи щодо оцифрування трудових книжок, електронізацію пенсійних справ, цифровізацію соціальних послуг.
Значну увагу на нараді було приділено напрямкам роботи служби у справах дітей ОДА щодо створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, їх матеріально-технічного забезпечення, захисту житлових і майнових прав дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування.
На завершення наради Людмила Сірко дала відповідні доручення керівникам структурних підрозділів ОВА, обласних департаментів, служб та управлінь щодо вирішення проблемних питань, які обговорювалися.
Переглядів: 403