Козирний вік: чому не треба боятися починати бізнес, якщо вам уже за 30

Територія успіху

Більшість теперішніх мільйонерів почали свою справу саме після 30-ти років.

Вважаєте, що ваш поїзд поїхав? Життя доводить зворотне, та й психологи теж категорично не згодні з цим твердженням. Давайте розглянемо переваги кожного десятиліття після 30 років для побудови власної справи.

Що об’єднує людей, кому від 30 до 40? Багато хто вже втомився працювати на когось і розчаровуються в традиційній системі. Однак більшості не вистачає рішучості, щоб звільнитися з роботи за наймом, поміняти звичний темп і спосіб життя. Ті, що готові ризикнути, дуже часто стають власниками успішного бізнесу. Чим обумовлено це явище? Віковій категорії людей від 30 до 40 років властиво приймати зважені рішення, а не йти на повідку емоцій, прораховувати ризики, продумувати власну стратегію досягнення цілей. Побудова бізнесу базується на наявних знаннях, рішучості і попередньому досвіді.

Думаєте, що якщо не побудували бізнес до 40 років, то саме час записувати себе в невдахи? Це не так! Статистика — дама вперта, і вона стверджує: 60% сьогоднішніх мільйонерів ризикнули почати свою справу, коли їм було від 40 до 50 років. Цей факт не схожий на просто сприятливий збіг обставин. І цьому є гідне пояснення: молодість, помножена на життєвий досвід і особливий запал, плюс прагнення до стабільності — ось чарівна формула “середнячків”. Поспішні кроки і відсутність розважливості — це не про них, тому початок бізнесу приречений на успіх.

“Ну вже в передпенсійному віці і при виході на заслужений відпочинок точно варто відмовитися від ідеї підприємництва”, — скажете ви. І тут теж будете неправі. Так, багатьох людей у віці від 50 до 60 років задуматися про розвиток своєї справи змушують обставини, часто непередбачувані. Наприклад, втрата роботи або початок пенсії, з якими людина не може змиритися, тому що відчуває “вогник” всередині і бажання працювати. Можливий відчай дуже швидко може змінитися на життєвий підйом, тож тримайтеся! У віку 50+ є незаперечні переваги: повна свобода дій і можливість присвятити себе улюбленій справі, до якої раніше не доходили руки.

Впевнені, що доля 60-70-річних — тільки читання газет і перемивання кісточок сусідам? Аж ніяк. Як показує практика, саме в цьому віці закладаються основи найоригінальнішого і міцного бізнесу, що приносить регулярний дохід. Інтернет рясніє історіями про заповзятливих бабусь, що в похилому віці плетуть мережива на експорт або організують різні курси для собі подібних. “Козирі” людей у похилому віці — життєва мудрість, розуміння людських проблем і шляхи їх вирішення. До того ж накопичення на “чорний день” можуть стати початковим капіталом для відкриття справи всього життя.

Виходить, що почати свій бізнес ніколи не пізно, адже на чаші терезів середнього віку є такі незаперечні переваги, як гнучкість, вміння розбиратися в людях, навички вибудовування грамотних взаємин, відсутність ілюзій, наявність зв’язків. Навіть один зовнішній вигляд часто викликає довіру у потенційних клієнтів.

Потрібні ще докази? Тоді звернемося до історії, яка рясніє фактами: побудувати вдалий бізнес можна, незважаючи ні на що, тим більше на вікові рамки.

Яскравий приклад — Рей Крок, відомий сьогодні як засновник Mcdonald’s, який до 52 років торгував паперовими стаканчиками. Більше того, на додачу до віку він мав безліч проблем зі здоров’ям, був глухуватий, а заради розвитку бізнесу довелося закласти будинок. Навіть у цьому разі ніхто не гарантував йому успіх у справі.

Або Мері Кей Еш, господиня компанії Mary Kay Cosmetics, яка створила її лише в 45 років. До цього віку жінка працювала торговим агентом протягом 25 років, але ніяких зрушень на службовій драбині не відбувалося. Звільнившись, вона вирішила написати книгу про жінок і бізнес, що в підсумку вилилася в її особистий бізнес-план.

Цікава життєва історія і Амансіо Ортеги, що сьогодні є найбагатшою людиною в Європі. Це сьогодні він власник текстильних брендів Zara, Bershka, Pull&Bear, а до 37 років Ортега удостоювався тільки посади помічника продавця. Спочатку на пару з дружиною в стінах власного будинку вони шили жіночу білизну, а потім вирішили відкрити свій магазин.

Серед інших багатих і знаменитих, хто досяг середнього віку і не пішов на поводу кліше “вже пізно”, можна ще відзначити Джоан Роулінг, Генрі Форда, засновника Las Vegas Sands Шелдона Адельсона, Крістіана Діора, генерального директора компанії Xerox Урсулу Бернс і багатьох інших. Хочете опинитися в подібній компанії? Тоді нічого не бійтеся, і тільки вперед!

Джерело



Переглядів: 289