Івано-Франківські науковці інституту аналітики “FrankoLytics” розповіли, як працюють під час війни

Суспільство

220 днів повномасштабного вторгнення. Якими вони були для Карпатського інституту аналітики “FrankoLytics”


Інформує Голос-Інфо, посилаючись на Карпатський інститут аналітики “FrankoLytics”


“У вирі війни важливо пам’ятати про Перемогу і готуватися до неї”, — вважає директорка Карпатського інституту аналітики “FrankoLytics” Ольга Максимович.

Упродовж повномасштабної війни науковці інституту працювали над новими проєктами. Зокрема, проводять дослідження, які сприятимуть відновленню країни після Перемоги. Чи не найбільшим професійним викликом після 24 лютого стала відсутність чіткого розуміння про те, як діяти в нових умовах.


Попри нові обставини нам вдалося:
 спільно з партнерами реалізуємо транскордонний проєкт “Ворота в центральні Горгани: міжкультурний діалог на польсько-українському прикордонні”, завершення якого очікується у 2023 р. У його межах тривають архівні студії Східної Бойківщини, планування туристичної стратегії та нових маршрутів для мандрівників. А також проводиться соціологічне дослідження культури Бойківщини;
продовжуємо співпрацю з ініціативною групою розробки Стратегії Івано-Франківської об’єднаної громади – 2035. Спільно з Бізнес Асоціацією Івано-Франківська розробляємо концепції комплексного дослідження бізнес-середовища міста. Над цим команда Карпатського інституту аналітики системно працювала впродовж кількох місяців першого півріччя 2022 року. Концепція передбачає 6 заходів, один із яких готуємося впроваджувати;

 у 2022 році ми вдруге стали інституційним партнером в рамках Ініціативи з розвитку аналітичних центрів в Україні. Окрім реалізації стратегії та організаційного розвитку, ми запланували 6 досліджень, спрямованих на вивчення освітніх, інвестиційних та інших аспектів в умовах війни.


 Проєкт реалізується в партнерстві з Ініціативою відкритого суспільства для Європи (OSIFE) за фінансової підтримки Посольства Швеції в Україні (проєкт SG 54720 “Сприяння сталості університетського аналітичного центру в умовах війни”);
реалізували аудит проєкту “Сприяння сталості розвитку університетського аналітичного центру” (2020 – 2021);
 триває пубілкаційна діяльність науковців інституту. За півріччя опублікували приблизно десяток праць у галузі регіонального економічного розвитку, публічного управління та адміністрування, етики, освіти та молодіжної політики;
 для нашої команди 2022 рік став також і роком нового витка спільної інституційної історії. У травні ми створили юридичні передумови для незалежності та операційної гнучкості наших процесів;

 цьогоріч ми зробили ребрендинг назви центру та обрали фірмовий стиль. Зупинилися на назві Карпатський інститут аналітики “FrankoLytics”, адже вона підкреслює кілька важливих для нас сенсів: регіон, в якому склався світогляд і розпочалася наша інституційна історія. Також, додали до основної назви англомовну бренд-назву “FrankoLytics”, що є поєднанням Івано-Франківська та аналітики. У колористиці та візуальному оформленні лого дотримуватися кольору світанкових Карпат.


 Ми працюємо сьогодні, щоб з повною силою і наснагою поринути у вир повоєнної відбудови після спільної Перемоги, яка складається із маленьких, щоденних здобутків. В такий час вистояти – це вже перемога для організації. Це перше, що ми робимо зараз.


Переглядів: 817