Інформація для непобутових споживачів: коли потрібно подати показ лічильника

Суспільство
Відповідно до Кодексу комерційного обліку, період подачі показів для непобутових споживачів триває протягом трьох календарних днів після закінчення розрахункового місяця. Тобто непобутові споживачі мають подати дані свого приладу обліку з 1 до 3 липня. Фахівці АТ «Прикарпаттяобленерго» просять дотримуватися чітко визначеного терміну, щоб уникнути розбіжностей у розрахунках.

Пише Голос-Інфо з посиланням на Прикарпаттяобленерго


Чому можливі розбіжності між поданим показом та показом в рахунку?
  • Раніше непобутові споживачі подавали звіти про покази лічильників в чітко визначені дати протягом місяця. Але зараз в законодавстві відбулися зміни і період подачі показів – 1-3 число місяця наступного за розрахунковим. Близько 60% непобутових споживачів сьогодні дотримуються визначеного періоду, але решта не подають покази або подають їх в інші дні.

«У такому випадку, згідно із Законодавством, оператор системи розподілу (Прикарпаттяобленерго) визначає обсяг спожитої електроенергії за значенням середньодобового обсягу споживання аналогічного періоду минулого року. Як наслідок, показ на кінець місяця відрізняється від показу, що подав споживач. Тож, щоб уникнути розбіжностей в наших даних і даних споживачів, просимо подавати звіти про покази лічильника вчасно», – звертається начальник відділу формування обсягів розподіленої електроенергії Галина Риснюк.

Подати звіт про покази можна:

  • Через Особистий кабінет на сайті АТ «Прикарпаттяобленерго»: https://my.oe.if.ua/.
  • За допомогою кол-центру, номер (068) 850-40-20.

Стежте за нами в соціальних мережах: ЮтубТелеграмФейсбук та Інстаграм.



Переглядів: 155
banner