Франківські “муніципали” показали результати реагування на скарги мешканців (ФОТО)

Суспільство

Одним із основних завдань Муніципальної інспекції «Добродій» є оперативне реагування на скарги мешканців.


Про це пише Голос-Інфо з посиланням на Муніципальну інспекцію Івано-Франківська.


У середньому за тиждень працівниками відділу благоустрою опрацьовується більше 100 звернень. Звернення можуть бути в письмовому вигляді( різного роду листи), телефонному, або усному ( 1580 Служба оперативного реагування Івано-Франківськ та сторінка FB). Люди скаржаться, на фірми, установи, організації, фізичних осіб підприємців або й навіть на сусідів.


Нище наведено приклади виконаних приписів працівників відділу благоустрою.

На зображенні може бути: 1 особа, велосипед та на відкритому повітрі

На зображенні може бути: дерево та вулиця

На зображенні може бути: велосипед та вулиця

На зображенні може бути: на відкритому повітрі

На зображенні може бути: на відкритому повітрі

На зображенні може бути: на відкритому повітрі



Переглядів: 295