Ці фатальні помилки для машини роблять майже всі автовласники

Поради

Автомобілісти нехтують елементарною турботою про власне авто.

Переважна більшість автовласників вдається до послуг автосервісу коли в авто вже щось зламалося. Як уникнути серйозних витрат на СТО? Дуже просто: перевіряти стан систем машини регулярно, а не коли вже щось відвалилося на ходу.

Ви часто бачили, щоб автовласник прогрівав свою машину в теплу пору року? Це така ж рідкість як і випадання снігу посеред спекотного літа. Але ж прогрів перед стартом дозволяє мотору набрати робочу температуру. При цьому в щадному режимі холостого ходу в ньому вибираються всі теплові зазори, мастило потрапляє на всі поверхні що труться. Словом, мотор стає здатним приймати навантаження без додаткового ризику можливих технічних проблем в майбутньому. Та й для гідротрансформаторної трансмісії прогрів перед стартом (в режимі «D» при натиснутій педалі гальма) тільки на благо.

Згадавши трансмісію неможливо не згадати, що заміною мастила в МКП або ATF в “автоматі” практично ніхто з автовласників не морочиться. Поки “коробка” не барахлить, на неї взагалі ніхто уваги не звертає. Але ж фахівці з ремонту АКП, наприклад, зовсім не даремно рекомендують міняти трансмісійну рідину не рідше ніж раз на чотири роки — щоб видалити з неї продукти зносу тертьових частин цього механізму. Нехтування заміною ATF закінчується дорогим ремонтом “автомата”.

Аналогічно із заміною антифризу. Згодом він банально старіє і в системі охолодження мотора починається активна корозія. Але кого це хвилює до тих пір, поки не потече радіатор?! А потрібно було, всього лише, раз на три роки замінювати охолоджуючу рідину.

Точно такою ж “підвищенню” увагою з боку власника користується зазвичай і кондиціонер. Про те, що хоча б раз на рік має сенс перевіряти наявність холодоагенту ніхто і не згадує. Зате коли він випаровується через це “раптово” для автовласника ламається компресор кондиціонера. Найчастіше цей вузол вимагає заміни і коштує він достатньо дорого.

Неможливо не згадати і контроль за тиском в шинах. Адже тільки при оптимальному його рівні гума зношується мінімально і рівномірно. Але більшість автомобілістів перевіряє його лише пару раз на рік — при сезонній зміні гуми. Причому “контроль” цей обмежується зазвичай проханням накачати до такого-то тиску. А скільки там надув в колеса повітря замаслений гастарбайтер можна і не дивитися.

Про важливість правильних кутів установки коліс, того самого “розвалу” написано на просторах інтернету чимало. Однак ніхто його не перевіряє. Навіть коли помічають характерно-нерівномірний прискорений знос покришок. Плювавши. Як і на те, що машина їде криво…

А вже про контроль стану амортизаторів маса автовласників навіть і не підозрює. Тільки коли зовсім розвалиться “амортизатор”, тоді і в сервіс на заміну їдуть. І невтямки ж людям, що “убитий” амортизатор це не тільки постійний ризик вилетіти з дороги в нешкідливій ситуації, але і підвищені навантаження на всі елементи підвіски і їх прискорений знос.

Джерело



Переглядів: 271