Чому не можна допускати попадання на кузов автомобіля навіть краплі бензину

Поради

Що трапиться з машиною, якщо на кузов пролити пальне.

Типова ситуація — під час відвідування АЗС ви самі або заправник випадково залили частину кузова залишками палива з заправного пістолета. Чи достатньо стерти пляму серветкою або потрібні дії серйозніше?

Бензин і солярка — розчинники, які здатні усувати різні забруднення, проте пальне, зазвичай, не застосовується в подібній якості.

Причина всім відома — паливо, що продається на АЗС, агресивно впливає на фарбу і лак. Ті ж, хто все ж використовує бензин як розчинник, наприклад, при видаленні з кузова автомобіля бітумних плям або смоли, після очищення ретельно миють місце обробки. Адже в іншому разі нафтопродукт роз’їсть захисний шар лаку і залишить на кузові непривабливу пляму. Причому найбільшої шкоди понесуть японські автомобілі, які “страждають” менш тонким і стійким лакофарбовим покриттям.

Спочатку розберемося, як швидко слід усунути наслідки розливу палива поблизу заправної горловини і ЛФП. Бажано зробити це якомога швидше, але пауза в кілька годин насправді не завдасть кузову серйозної шкоди.

Більш того, якщо почати протирати кузов підручними засобами (а це вологі і звичайні серветки, ганчірки, рукавички і навіть папір), можна лише погіршити ситуацію, особливо якщо машина брудна або запилена. Частинки піску спрацюють як абразив і залишать мікроподряпини на ЛФП. Тому алгоритм дій повинен бути таким — не полінуйтеся роздобути на АЗС води (це може бути як вода з-під крана, так і з пляшок), спочатку пролийте місце забруднення, а потім ретельно протріть його змоченою у воді ганчіркою. Однак і цього по-хорошому недостатньо — після такої маніпуляції настійно рекомендовано відвідати автомийку і змити залишки забруднень.

Гірше, якщо під час заправки ви взагалі не виходили з машини, а працівник АЗС не помітив або не захотів помітити патьоків пального, що сталися з його вини. В результаті нерідко трапляється, що власник виявляє непривабливі замутніння в місці попадання на кузов пального через пару днів, а то і через тиждень.

В цьому випадку можна спробувати усунути сліди забруднення спеціальним розчинником. Найпростіше і доступне рішення — скористатися “чарівним” мастилом-аерозолем WD40 або яким-небудь іншим професійним очищувачем (яким саме — підкажуть продавці автомагазинів). Головне правило тут — багато і сильно не терти. Краще нанести препарат, дати йому вступити в реакцію з забрудненням (пара-трійка хвилин), після чого легенько стерти залишки і приступити до миття.

Справитися з забрудненнями, які ще не сильно в’їлися, допоможе також поліроль. Після ретельного миття машини засіб слід нанести на поверхню з плямою і розтерти мікрофіброю. У більшості випадків поліроль не тільки справляється з плямами, але і запобігає їх появі в подальшому.

Однак якщо бензиновий підтік застарілий, однією автохімією вже не обійтися. Доведеться знімати пошкоджений шар лаку і заново полірувати. Відповідно потрібно озброюватися шліфувальною машинкою і присвячувати годину-другу видаленню непривабливих “нафтових” плям. Окрема історія — коли ви не розрахували обсяг купленого пального, і ґрунтовно змочили бензином простір навколо заправної горловини.

Якщо не вжити заходів, то нафтопродукт, що змішався з брудом і реагентами, цілком може запустити або посилити процес корозії. Тому — знову-таки використовуємо спецзасоби типу WD40. Або ж, як це не парадоксально, можна скористатися тим же самим бензином — усунути подібне подібним. Зрозуміло, що після очищувальних процедур область обробки слід ретельно промити водою, змішаною з автошампунем.

На закінчення порекомендуємо відмовитися від звички заправляти автомобіль під зав’язку, або, як кажуть, під пробку, нерідко розгойдуючи кузов під час заливки, щоб більше увійшло. В цьому випадку може бути порушена робота системи вентиляції бака, а також спровоковано потрапляння палива на гумові деталі ходової, електропроводку, деталі трансмісії і гальмівної системи.

Пам’ятайте також, що якщо переливи стали не винятком, а правилом, а при відкриванні кришки паливного бака лунає характерний всмоктуючий звук, це може бути ознакою несправності системи вирівнювання тиску. Причин може бути кілька — від поломки клапана кришки заливної горловини до забруднення паливопроводу, проржавіння корпусу і внутрішньої поверхні резервуара. У будь-якому випадку, для з’ясування точної причини доведеться відправитися на сервіс.

Джерело



Переглядів: 385