І. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає спосіб та умови надання грошової допомоги власникам/наймачам/ орендарям об’єктів нерухомого майна житлового фонду (далі Об’єкт), що зазнали пошкодження внаслідок ракетних ударів, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України.
1.2. Дія даного Порядку поширюється на осіб, які є власниками/ наймачами*/ орендарями* об’єктів нерухомого майна житлового фонду (далі Заявники), розташованих у межах Івано-Франківської міської територіальної громади, які пошкоджені внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України.
1.3. Надання грошової допомоги Заявникам здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів з бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади на рахунок Заявника .
*Наймачами об’єктів нерухомого майна житлового фонду, згідно даного Порядку, є мешканці Івано-Франківської міської територіальної громади, які зареєстровані та проживають без приватизації квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі.
*Орендарями об’єктів нерухомого майна житлового фонду, згідно даного Порядку, є особи, які проживають у ньому згідно договору оренди, укладеного у письмовій формі з власником житла.
ІІ. Порядок та умови надання грошової допомоги
2.1. Грошова допомога згідно даного Порядку надається тим Заявникам, Об’єкти яких можуть бути відновлені шляхом проведення поточного чи капітального ремонту.
На ремонт одного Об’єкта допомога може бути надана один раз одному з Заявників.
2.2. Підставою для надання грошової допомоги є заява громадянина на ім’я міського голови, до якої додається наступний пакет документів:
– копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
– копія документа з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім випадків, коли постраждалим є особа, яка через свої релігійні переконання в установленому порядку згідно чинного законодавства відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відмітку в паспорті громадянина України);
– копії документів, що підтверджують наявність права власності на об’єкт нерухомого майна житлового фонду (подають власники/співвласники);
– копія договору житлового найму, або ордеру, виданих на особу Заявника, або витяг з реєстру територіальної громади про осіб зареєстрованих у житловому приміщенні (подають наймачі);
-копія договору оренди, укладеного у письмовій формі з власником житла (подають орендарі).
У разі подання заяви законним представником чи уповноваженою особою, документи, які посвідчують особу тих осіб, від імені яких подається заява, а також документ, який надає повноваження законному представникові чи уповноваженій особі представляти таких осіб, оформлений відповідно до законодавства України.
– реквізити рахунку для переказу коштів;
– згода на обробку персональних даних.
2.3. Строк розгляду заяви не повинен перевищувати 30 календарних днів з дня її подання.
2.4. Документи Заявниками подаються до Центру надання адміністративних послуг м.Івано-Франківська, його територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністратора
3.1. Розгляд питання надання грошової допомоги здійснюється комісією утвореною виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради (далі – Комісія).
3.2. Комісія має наступні повноваження:
– розгляд заяв;
– визначення осіб, яким буде надана грошова допомога;
– визначення розміру грошової допомоги на відновлення пошкоджених об’єктів;
– повідомлення заявників про результати розгляду їх звернень.
3.3. Підстави для відмови в наданні грошової допомоги:
– надання неповного пакету документів визначених цим Порядком;
– подані документи не підтверджують необхідність надання грошової допомоги.
3.4. Комісія здійснює розгляд заяв щодо надання грошової допомоги на підставі поданих Заявником документів та акта обстеження будинку (квартири), та відповідної фотофіксації, наданих комісією з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Івано –Франківської територіальної громади.
3.5. Грошова допомога визначається та виплачується Заявнику в таких розмірах:
– за встановлення / відновлення пошкодження вхідних дверей до Об’єкта –у розмірі 8000 грн за 1 шт.
– за встановлення / відновлення вікон/віконних склопакетів/віконних блоків у розмірі 4100 грн за 1 м2, але не більше 30000 грн за усі пошкоджені вікна.
3.6. Протокол Комісії з переліком заявників для надання грошової допомоги та супровідні документи направляються Департаменту соціальної політики виконкому Івано-Франківської міської ради, який здійснює підготовку проєкту рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради.
3.7. Виплата грошової допомоги здійснюється Департаментом соціальної політики виконкому Івано-Франківської міської ради у встановленому законодавством порядку на рахунок заявника.