В Івано-Франківську стартував регіональний семінар-тренінг: «Прозоре, підзвітне, ефективне управління ресурсами та впровадження інноваційних онлайн-сервісів»

Суспільство

«Прозоре, підзвітне, ефективне управління ресурсами та впровадження інноваційних онлайн-сервісів»: успішний початок регіонального семінару-тренінгу


Про це пише Голос-Інфо з посиланням на Івано-Франківську ОВА.


Саме під такою назвою в Івано-Франківську стартував захід, організований Івано-Франківською обласною державною (військовою) адміністрацією у партнерстві з Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні за підтримки уряду Великої Британії, в межах проєкту ПРООН «Посилення стійкості громад в регіонах України».


Серед учасників події – представники центральних органів виконавчої влади та їх територіальних підрозділів, представники обласної державної (військової) адміністрації та органів місцевого самоврядування, експерти Програми розвитку ООН в Україні та інших установ і організацій.
Відкриваючи семінар, заступник голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Богдан Футерко наголосив на важливості цифрового розвитку та впровадження інновацій у сфері надання адміністративних послуг.


Також з вітальними словами до учасників заходу звернулися Леся Попелюх, регіональна координаторка ПРООН у Івано-Франківській області, та Катерина Печончик, начальниця відділу розвитку мережі, підвищення якості надання адміністративних послуг та ведення реєстру адміністративних послуг управління системного розвитку надання адміністративних послуг Міністерства цифрової трансформації України.


Семінар-тренінг складався з двох інфосесій. Під час першої – обговорювалися питання надання через ЦНАПи послуг у сфері архітектури та містобудування, зокрема:
Ганна Кінаш, в.о. начальника управління Державної інспекції архітектури та містобудування України у Львівській області, ознайомила учасників заходу з функціоналом та технічною взаємодією оновленого кабінету Порталу державної електронної системи у сфері будівництва.
Детально ознайомив учасників заходу із процедурного врегулювання проблем надання адміністративних послуг у сфері архітектури та містобудування органами місцевого самоврядування адміністративних послуг, в яких не створено відповідні структури Михайло Третяк, головний спеціаліст відділу планування території та координації проектної діяльності управління містобудування та архітектури департаменту розвитку громад та територій, дорожнього, житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури облдержадміністрації.


Наталія Шешурак, начальниця управління правової роботи Департаменту містобудування та архітектури Івано-Франківської міської ради поінформувала про особливості надання через ЦНАП адміністративних послуг у сфері містобудування та архітектури, суб’єктом надання яких є органи місцевого самоврядування.
А більш детально поділився досвідом співпраці в межах міжмуніципального співробітництва для забезпечення надання адмінпослуг у будівельній сфері Іван Петришин, начальник відділу містобудування, архітектури та земельних відносин Лисецької селищної ради.


Друга сесія стосувалася актуальних питань надання електронних послуг у сфері земельних відносин та комунікаційних процесів в ЦНАП, а саме:
Марія Дубей, державний кадастровий реєстратор Головного управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області закцентувала увагу на аспектах отримання доступу до Державного земельного кадастру для надання відомостей адміністраторами ЦНАП.
На завершення заходу під керівництвом Світлани Ткачук, практикуючого психолога, гештальта-терапевта в навчанні, працівники ЦНАП пройшли психологічний тренінг як будувати ефективну комунікацію при обслуговуванні відвідувачів адміністратором ЦНАП.


Захід став важливою платформою для обміну досвідом та навичками, спрямованими на покращення якості та доступності адміністративних послуг для громадян. Семінар-тренінг дав можливість учасникам поглибити розуміння цифрових технологій та їх застосування у сфері містобудування, архітектури та земельних відносин і підвищити ефективність процесів надання адмінпослуг.


Від таких заходів залежить побудова відкритого, прозорого, ефективного та клієнтоорієнтованого обслуговування громадян в ЦНАПах, яке сприятиме подальшому розвитку українських громад.



Переглядів: 454