У Болехові комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» переїхав в нове приміщення

Події, Суспільство

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Болехівської міської ради переїхав в нове приміщення.


Пише Голос-Інфо , посилаючись на Болехівську міську раду


Установа раніше працювала на третьому поверсі Болехівського ліцею №2 «Науковий», що створювало неабиякі незручності для діток з особливими потребами та їхніх батьків. Неодноразово і батьками і працівниками Центру перед керівництвом міської ради порушувалося питання щодо забезпечення установи іншим приміщенням, яке би відповідало вимогам для забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття освіти.


І ось таке приміщення знайшлося. Це колишній адміністративний будинок (вул. Коновальця, 3) КНП «Болехівська ЦМЛ». Після повномасштабного вторгнення росії там були поселені внутрішньо переміщені особи, які прибули на територію громади. Опісля при переселенні внутрішньо переміщених осіб у відремонтоване приміщення колишнього терапевтичного відділення, дане приміщення одразу було передано для розміщення інклюзивно – ресурсного центру. Важливо є те, що будівля одноповерхова, просторі світлі кімнати забезпечені необхідними обладнанням та фаховими працівниками,- зазначив міський голова Іван Яцинин.


Тут створені всі умови для здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами. Адже основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є проведення комплексної оцінки розвитку дітей, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, консультацій батькам та педагогічним працівникам щодо навчання і виховання дітей.


В центрі працює вчитель –логопед, практичний психолог, вчитель-реабілітолог та вчитель дефектолог. Фахівці ІРЦ займаються як із школярами так і з дошкільниками. Вчитель-логопед виправляє вади звуковимови, працює над правильним темпом, ритмом, тембром, силою голосу, розвиває мовленнєву діяльності та дрібну моторику рук, формує комунікативні уміння, підвищує пізнавальну активність дитини. Практичний психолог завдяки спеціальним методикам оцінювання особливих освітніх потреб, визначає поведінкові, когнітивні або емоційні прояви дитини. Це сприяє успішній корекції та розвитку пізнавальних процесів, активізації та удосконаленню розумових операцій, розвитку навичок співпраці та взаємодії, корекції емоційно-вольової сфери. Вчитель-дефектолог працює над загальним розвитком дитини, формуванням уявлень про навколишній світ та знань, умінь, навичок відповідно до освітньої програми, за якою навчається дитина, корекцією та розвитком основних психічних процесів (увага, пам’ять, мислення). Основним в роботі вчителя-реабілітолога є корекція фізичного розвитку дитини, зміцнення ослаблених груп м’язів і нормалізація м’язового тонусу, формування рухових навичок і вмінь, розвиток дрібної та загальної моторики, сприяння фізичному розвитку дітей.


Кабінети фахівців оснащені відповідним спортивним інвентарем, методичними посібниками, допоміжними засобами для навчання, розвивальним інтерактивним обладнанням.


Переглядів: 479