Ваучерна підтримка малого та середнього бізнесу в період воєнного стану на Прикарпатті
Ваучерна підтримка бізнесу у період воєнного стану визначає часткове відшкодування вартості закупівлі генераторів, інверторно-акумуляторних систем безперебійного живлення, засобів супутникового зв’язку які були закуплені після 24 лютого 2022 року суб’єктам підприємництва на території Івано-Франківської міської територіальної громади. Право на отримання ваучерів мають юридичні особи та фізичні особи-підприємці.
Пише Голос-Інфо з посиланням на Руслана Марцінківа.
Для оформлення ваучерної підтримки необхідно подати такі документи:
- заява встановленого взірця ;
- копія платіжних документів (первинні документи, які підтверджують факт придбання генератора, інверторно-акумуляторної системи безперебійного живлення, засобу супутникового зв’язку та здійснення оплати за наданий товар);
- копії документів із зазначенням технічних характеристик та серійного номера генератора, інверторно-акумуляторної системи безперебійного живлення, засобу супутникового зв’язку (або інше заводське маркування;
- копія витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб/фізичних осіб – підприємців;
- документ, який підтверджує, що суб’єкта господарювання не визнано банкрутом або стосовно нього не порушено справу про банкрутство, не перебуває у стадії ліквідації;
- документ про відсутність заборгованості із виплати заробітної плати та за бюджетами, податковими зобов’язаннями;
- документ, що підтверджує право власності або право користування приміщенням, де використовується генератор, інверторно-акумуляторна система безперебійного живлення, засобу супутникового зв’язку для безперешкодного доступу до інтернету;
- фотопідтвердження наявності зали для відвідувачів та розеток;
- копія технічного паспорта приміщення;
- фотофіксація обладнання;
- офіційна згода на облаштування пункту обігріву для мешканців Івано-Франківської міської територіальної громади.
Усі документи подаються державною мовою України або перекладені на українську мову з офіційним завіренням перекладу.
Державна реєстрація та здійснення господарської діяльності на території Івано-Франківської міської територіальної громади не менше одного календарного року.
Здійснили перенесення господарської діяльності на територію Івано-Франківської міської територіальної громади з інших регіонів України.
Відсутність заборгованості із виплати заробітної плати та за бюджетними, податковими зобов’язаннями;
Суб’єкт господарювання не визнаний банкрутом або стосовно нього не порушено справу про банкрутство, не перебуває у стадії ліквідації.
Суб’єкт господарювання здійснює діяльність у закладах:
– ресторанного господарства;
– роздрібної торгівлі харчовими продуктами, окрім реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
– мініпекарень;
– перукарень та салонів краси.
Суб’єкт господарювання має забезпечити наявність зали для відвідувачів площею не менше 20 м кв. вільної від устаткування, для одночасного розміщення не менше 10 осіб, що має бути обладнано санвузлом, електричними розетками, у разі відсутності постачання електроенергії понад 12 годин як пункту обігріву для мешканців Івано-Франківської міської територіальної громади.
Вимоги до обладнання – номінальна потужність від 3 кВт включно.
Сума відшкодування здійснюється у розмірі 50% від вартості генератора, інверторно-акумуляторних систем безперебійного живлення, засобів супутникового зв’язку для безперешкодного доступу до інтернету, але не може перевищувати:
- для генераторів, інверторно-акумуляторних систем безперебійного живлення – 30 тис. грн;
- для засобів супутникового зв’язку для безперешкодного доступу до інтернету – 20 тис. грн
Зарахування коштів здійснюється на розрахункові рахунки суб`єктів господарювання (юридичних та фізичних осіб підприємців).
Прийом заяв триває впродовж дії воєнного стану. Заяву можна подати у головному офісі ЦНАП, територіальних підрозділіах ЦНАП, віддалених робочих місцях адміністратора ЦНАП м.Івано-Франківська, а також онлайн на cnap.if.ua в розділі електроні послуги (код послуги 40/99).
Переглядів: 456