Поліція Прикарпаття від початку року опрацювала 76 тис 876 звернень громадян
Оператори служби «102» та диспетчери першими реагують на проблеми громадян та скеровують наряди поліції на місце події для надання допомоги людям.
Пише Голос-Інфо з посиланням на Поліцію Івано-Франківської області
З’ясувати обставини події, вірно її кваліфікувати, дізнались кількість потерпілих – на все про все в оператора служби «102» є лише декілька хвилин часу.
Їх завдання – за якомога найкоротший час отримати максимальний обсяг інформації від людини, що телефонує та, напевно, знаходиться у стресовому стані, оскільки є свідком злочину чи потерпілим.
Лінія «102» працює безперервно, а оператори та диспетчери цілодобово.
Так, з початку року вони прийняли майже 65 тис 865 звернень, з них 7 тис 541 повідомлення про вчинені кримінальні правопорушення та близько 58 тис 324 повідомлення про події не кримінального змісту, на які оперативно відреагували співробітники відповідних підрозділів поліції.
Нагадуємо, що в обласній поліції продовжують працювати додаткові номери мобільних телефонів – 067-345-00-15 (з встановленими мобільними застосунками основних менеджерів Telegram та WhatsApp), (сюди надсилайте фото- й відеофіксацію порушень).
А також резервні мобільні номери телефонів 068-613-85-56, 067-345-19-50, 067-345-23-29 на які можна звертатися у разі технічної несправності спецлінії «102». Поряд з тим, громадяни можуть звернутись у чат-бот Telegram поліції.
Переглядів: 386