Експерти з’ясували, які звички співробітників найбільше дратують керівників
Деякі навіть штрафують за них.
Найбільш неприємні побутові звички співробітників в очах роботодавців — плітки, неробочі телефонні бесіди та часті перекури. Більшість борються з цим з допомогою розмов тет-а-тет, але є й ті, хто штрафує працівників та застосовує інші покарання.
Найбільш дратівливі звички співробітників
- обговорення пліток на робочому місці — 42%;
- телефонні розмови, не пов’язані з роботою — 39%;
- часті перекури — 39%;
- запізнення та/або ранні відходи з робочого місця — 37%;
- листування в соцмережах — 36%;
- використання ненормативної лексики у спілкуванні з колегами — 34%;
- забудькуватість (не вимкнули світло, кондиціонер в кінці робочого дня) — 29%;
- прийом їжі на робочому місці — 17%;
- тривалі обіди — 16%;
- відлучення за сімейними обставинами — 9%.
Згідно з опитуванням, забудькуватість співробітників викликає нарікання роботодавців втричі частіше, ніж відлучення за сімейними обставинами — 29% проти 9% респондентів відповідно.
Тільки 11% керівників відзначили, що їх нічого не дратує у побутових звичках співробітників. 82% респондентів борються з описаними вище явищами та лише 18% вважають їх неминучими.
Більшість керівників вважають за краще використовувати усну комунікацію для поліпшення ситуації: понад 2/3 роботодавців проводять індивідуальні бесіди, 56% респондентів роблять усні нагадування про правила поведінки на зборах. При цьому майже третина воліють утримувати частину зарплати або позбавляти премії.
11% використовують такі профілактичні заходи, як фізичні вправи (наприклад, віджимання) або здачу грошей в загальну скарбничку. 9% практикують неоплачувані відпрацювання, а 3% розміщують інформацію про співробітників на дошках ганьби.
Переглядів: 243