Експерти з’ясували, які звички співробітників найбільше дратують керівників

Територія успіху

Деякі навіть штрафують за них.

Найбільш неприємні побутові звички співробітників в очах роботодавців — плітки, неробочі телефонні бесіди та часті перекури. Більшість борються з цим з допомогою розмов тет-а-тет, але є й ті, хто штрафує працівників та застосовує інші покарання.

Найбільш дратівливі звички співробітників

  • обговорення пліток на робочому місці — 42%;
  • телефонні розмови, не пов’язані з роботою — 39%;
  • часті перекури — 39%;
  • запізнення та/або ранні відходи з робочого місця — 37%;
  • листування в соцмережах — 36%;
  • використання ненормативної лексики у спілкуванні з колегами — 34%;
  • забудькуватість (не вимкнули світло, кондиціонер в кінці робочого дня) — 29%;
  • прийом їжі на робочому місці — 17%;
  • тривалі обіди — 16%;
  • відлучення за сімейними обставинами — 9%.

Згідно з опитуванням, забудькуватість співробітників викликає нарікання роботодавців втричі частіше, ніж відлучення за сімейними обставинами — 29% проти 9% респондентів відповідно.

Тільки 11% керівників відзначили, що їх нічого не дратує у побутових звичках співробітників. 82% респондентів борються з описаними вище явищами та лише 18% вважають їх неминучими.

Більшість керівників вважають за краще використовувати усну комунікацію для поліпшення ситуації: понад 2/3 роботодавців проводять індивідуальні бесіди, 56% респондентів роблять усні нагадування про правила поведінки на зборах. При цьому майже третина воліють утримувати частину зарплати або позбавляти премії.

11% використовують такі профілактичні заходи, як фізичні вправи (наприклад, віджимання) або здачу грошей в загальну скарбничку. 9% практикують неоплачувані відпрацювання, а 3% розміщують інформацію про співробітників на дошках ганьби.

Джерело



Переглядів: 243